حالت تاریک
  • شنبه, 1403/07/14 شمسی | 2024/10/05 میلادی
بازیگر نمایش درحال‌‎اجرا در گفتگو با «صبح‌فردیس»:

علاقمندان تئاتر دیدن «اتاق‌شماره۴» را از دست ندهند

علاقمندان تئاتر دیدن «اتاق‌شماره۴» را از دست ندهند

بازیگر نمایش درحال‌‎اجرا گفت: نمایش «اتاق شماره ۴» راجع به آدم‌هایی است که صرفاً حرف می‌زنند و در واقع عمل‌گرا نیستند، علاقمندان تئاتر دیدن «اتاق‌شماره۴» را در پلاتو حیاتی مهر کرج از ۷ تا ۱۳ مهرماه از دست ندهند.

مهران روح‌بخش در گفتگو با خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «صبح فردیس» گفت: از سل ۸۷ وارد عرصه هنر تئاتر شدم و با شرکت در کلاس‌‎‌های بازیگری و کارگردانی حوزه هنری البرز زیر نظر اساتیدی مثل فرداد صفاخو و علی کوچکی کارم در هنر نمایش را آغاز کردم.

هنرمند نمایش استان البرز ادامه داد: از دوران جوانی به بازیگری و هنر تئاتر علاقه‌مند بودم و نهایتاً روح سلامت سازِ تئاتر من را به سمت خودش کشاند.

وی با اشاره به تازه‌ترین کار خود یعنی بازی در نمایش «اتاق شماره ۴» که از ۷ تا ۱۳ مهرماه در پلاتو حیاتی مهر اداره فرهنگ و ارشاد استان البرز به روی صحنه می‌رود، افزود: این نمایش به قلم یاسر عرفانی‌جم است و راجع به آدم‌هایی که صرفاً حرف می‌زنند و در واقع عمل‌گرا نیستند. مردمانی که به ذاتِ زندگی از فقط زاویه بیرونی نگاه می‌کنند و بطن ماجرای زندگی و فلسفه‌اش را درک نکردند یا نمی‌خواهند درک کنند.

روح‌بخش تصریح کرد: در این نمایش نقش مرد درونگرایی را زندگی می‌کنم، از جنس همین آدم‌هایی که عمل‌گرا نیستند و نهایتاً در خوابِ غفلت می‌رود.

این هنرمند عدم امکانات اولیه (پلاتوی مناسب، سیستم‌ای نوری و صدایی و... ) برای تمرین و اجرای نمایش را از مهمترین مشکلات هنر تئاتر در البرز دانست و گفت: نبودن افراد مسئولیت‌پذیر در جایگاه‌های مناسب برای تصمیم‌گیری‌های زیربنایی حوزه نمایش یکی از دلایلی است که موجب نابسامانی هنر نمایش در البرز شده است.

وی ادامه داد: انتظاری از مسئولین نیست، وقتی که دغدغه‌ای براشان وجود ندارد، بجز اینکه شرایط مناسب را برای هنرمندان فراهم کنند. البته افرادی دلسوز هنوز وجود دارند که دغدغه‌مند هستند و‌امیدوارم هرکسی در جایگاه خودش قرار بگیرد.

روح‌بخش افزود: از جامعه هنرمندان در هر عرصه از هنر انتظار می‌رود در کنار هم و در نقش حامیِ یکدیگر حضور داشته باشند.

این هنرمند در پایان اظهار داشت: گروه نمایش اتاق شماره ۴ از تمام علاقه‌مندان با افتخار دعوت می‌‎‌کند به تماشای نمایش ما بنشینید، این نمایش از ۷ تا ۱۳ مهرماه هر شب ساعت ۱۸: ۳۰ در پلاتو حیاتی مهر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز به روی صحنه می‌رود.

 

علاقمندان تئاتر دیدن «اتاق‌شماره۴» را از دست ندهند


الهه ملاحسینی – صبح فردیس

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از