حالت تاریک
  • شنبه, 1403/07/14 شمسی | 2024/10/05 میلادی
«صبح فردیس»/ امام جمعه فردیس:

عملیات «وعده‌صادق‌۲» گنبدآهنی را به آبکش‌آهنی تبدیل کرد

عملیات «وعده‌صادق‌۲» گنبدآهنی را به آبکش‌آهنی تبدیل کرد

عملیات «وعده صادق ۲» گنبد آهنین اسرائیل را در هم شکست و حمله ایران به رژیم غاصب صهیونیستی ثابت کرد که گنبد آهنین، آبکش آهنی است.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح فردیس»؛ حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه‌های نماز جمعه فردیس گفت: هفته فراجا است، وظیفه خودم می‌دانم از فرماندهان نیرو‌های فراجا صمیمانه تشکر کنم، این عزیزانی که شبانه‌روز برای امنیت جامعه تلاش می‌کنند.

امام جمعه فردیس ادامه داد: امنیت و آسایش یکی از مهمترین مؤلفه‌های حکومت مهدوی است که امروز این وظیفه خطیر به عهده نیروی انتظامی است.

وی افزود: اگر یک کشور بخواهد امنیت و آسایش در آن برقرار باشد، پلیسش باید مقتدر باشد، اگر کسی به پلیس کوچکترین اهانتی بکند، در واقع به امنیت آن کشور خدشه وارد می‌کند.

حسینی تصریح کرد: شهادت سیدحسن نصرالله واقعاً آتش به دل همه ما زد و مقام معظم رهبری در روز چهارشنبه در دیدار با نخبگان ۱۲ بار به شهادت دبیرکل جبهه مقاومت اشاره کردند و از آن به عنوان داغ بزرگ یاد کردند.

وی گفت: برای شهادت سردار سلیمانی در کشور سه روز عزای عمومی اعلام شد اما برای شهادت سیدحسن نصرالله، مقام معظم رهبری ۵ روز عزای عمومی اعلام کردند.

امام جمعه فردیس ادامه داد: تمام جهان اسلام به داغ سیدحسن نصرالله نشستند زیرا اسرائیل شر مطلق است و شر او به همه می‌رسد، ان‌شاء‌الله خداوند به حق خون مظلوم این سید عزیز، شر اسرائیل را از سر همه عالم کم کند.

وی افزود: وقتی اولین کنفرانس بیناللملی انتفراضه برگزار شد، سیدحسن نصرالله بر دستان مقام معظم رهبری بوسه زد زیرا شهید نصرالله همواره خود را سرباز امام خامنه‌ای میدانست.

حسینی بیان کرد: ما اگر دستور رهبری روی زمین نمی‌گذاشتیم و اعتماد به شیطان نمی‌کردیم و تعطلل نمی‌کردیم، اگر بخواهیم صلح و امنیت داشته باشیم، باید بجنگیم، دشمن اگر بفهمد شما ضعیف هستید، بیشتر به شما ظلم می‌کند.

وی تأکید کرد: امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری به شدت دشمن‌شناس هستند، دشمن سگ هار است، باید سگ هار را مهار کنید، پاسداران عزیزر با کمک ارتش قهرمان، وزرات دفاع به موقع پاسخ دادند، شب اول عید‌یهودی‌ها برای اسرائیل هدیه فرستادند، تلاویو را با موشک‌هایشان چراغانی کردند و جهنمی برای دشمنان ایجاد کردند تا در آتش قهر الهی بسوزند.

امام جمعه فردیس گفت: مقر موساد را زدند، که سران موساد در آن جلسه داشتند و همه با چشم خود این پاسخ سخت را دیدند و پدافند، گنبدآهنین را در هم شکست، حمله ایران ثابت کرد که گنبد آهنین، آبکش آهنی است.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب دیدار چهارشنبه را با وجود داغدار بودن برگزار کرد و حضور امروز رهبری در بین مردم، پیوست رسانه‌ای بسیار قوی برای تکمیل کار موشکی در عملیات وعده صادق۲ است.

حسینی در پایان اظهار داشت: رهبری با شجاعت تمام به میدان آمد و امروز مردم با حضور باشکوه در نماز جمعه بفهمانند که دشمن کوچکتر از این است که ایران و رهبری مقتدر آن را تهدید کند.

الهه ملاحسینی – صبح فردیس

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از