حالت تاریک
  • شنبه, 1403/07/14 شمسی | 2024/10/05 میلادی

منِ بازیگر نباید نگران پرداخت حقوقم باشم

منِ بازیگر نباید نگران پرداخت حقوقم باشم

بازیگر سریال «دوقلوها» گفت: اگرچه همیشه مشکلات مالی بوده و هست، ولی ما بازیگران نباید نگران باشیم که آیا سر ماه پولمان را واریز می‌کنند یا نه.

گروه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «صبح فردیس»؛ مهری آل‌آقا، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون درباره تجربه اولین کار خود در حوزه کودک گفت: بازی در مجموعه تلویزیونی «دوقلوها» جزو اولین تجربه من در کار کودک است و تا به حال کار کودک به صورت تصویری انجام نداده بودم. البته چند سال پیش در قسمت‌هایی از «دوقلوها» حضور داشتم، اما امسال توفیق شد تا با نقش خانم جان در این مجموعه حضور داشته باشم. 

آل‌آقا با گلایه از اینکه به کار‌های کودک خیلی بها داده نمی‌شود، افزود: تلویزیون باید کار‌های بیشتری را بسازد، تا از نظر آموزشی و تربیتی به نفع کودکان باشد. چون بچه‌ها در حال رشد و یادگیری هستند. ساخت چنین برنامه‌هایی به آنها کمک می‌کند تا کودکان سرشان را از دنیای مجازی دروغین و موبایل‌ها بیرون بکشند و مثل کودکی‌های خودمان پای برنامه‌های تلویزیونی بنشینند.

او ادامه داد: هرچند شاید الان برنامه ساختن کاری نداشته باشد، ولی اینکه چه کیفیتی داشته باشد مهم است. فکر می‌کنم این اتفاق برای «دوقلوها» افتاده باشد. مثل برنامه «فیتیله‌ها» که هنوز در یادهاست، امیدوارم «دوقلوها» هم خاطره‌انگیز بشود.

مهری آل آقا

بازیگر سریال «دوقلوها» درباره گلایه‌ها به مشکلات مالی و کمبود بودجه به حوزه کودکان و نوجوانان توضیح داد: اگرچه همیشه مشکلات مالی بوده و هست، ولی باید حمایت‌های بیشتری به هنرمندان بشود. از بازیگر و فیلمبردار گرفته تا صدابردار و سایر عوامل نباید دغدغه مالی داشته باشند. ما نباید نگران باشیم که آیا سر ماه پولمان را واریز می‌کنند؟ آیا می‌توانیم اجاره‌مان را بدهیم؟ نه اینکه هنوز وارد پروژه نشدیم و در مرحله امضای قرارداد هستیم بگوییم آیا می‌توان با فلان تهیه‌کننده کار کرد؟ آیا پولمان را به موقع می‌دهند؟ اکثر ما بازیگران همین شغل را داریم و درآمد دیگری نداریم. 

به گفته وی، من می‌گویم چه کسانی که در تلویزیون سمت ریاست، مدیریت و معاونت دارند و پشت صحنه هستند و چه ما که جلوی دوربین هستیم، از یک خانواده‌ایم. پس باید برای هم دغدغه داشته باشیم. امیدوارم نگاهی به این دغدغه‌ها بشود. وقتی دغدغه مالی حل بشود، هیچ دغدغه دیگری وجود نخواهد داشت و کیفیت کار بالا می‌رود. 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از