حالت تاریک
  • سه‌شنبه, 1403/08/01 شمسی | 2024/10/22 میلادی
«صبح‎فردیس»/ فرمانده‌سپاه امام رضا(ع) فردیس:

کنگره‌شهدای فردیس از ۲۰کمیته تشکیل شده است

کنگره‌شهدای فردیس از ۲۰کمیته تشکیل شده است

فرمانده‌سپاه امام رضا(ع) فردیس گفت: کنگره شهدای شهرستان فردیس از ۲۰ کمیته تشکیل شده که در جلسه آینده کنگره سمت اعضا و شرح وظایف مشخص و به تمامی اعضا ابلاغ خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح فردیس»؛ جعفر فلاح‌نژاد صبح امروز (یکم آبان) در آیین افتتاحیه کنگره شهدای شهرستان فردیس که در دفتر امام جمعه فردیس با حضور مسولان شهرستان و استان البرز برگزار شد، گفت: کنگره شهدای شهرستان فردیس از ۲۰ کمیته تشکیل شده که در جلسه آینده کنگره سمت اعضا و شرح وظایف مشخص و به تمامی اعضا ابلاغ خواهد شد.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان فردیس ادامه داد: در هفته دفاع مقدس ۱۲۰ یادواره شهدا را در قالب آبروی محله و همچنین ۵۸ یادواره شهید محله را برگزار کردیم.

وی افزود: در تلاش هستیم که تمامی برنامه‌های فرهنگی را در شهرستان با رویکرد شهدا برگزار کنیم و در نشست شورای اداری نیز وصیت‌نامه شهدا را قرائت کردیم و در تلاش هستیم که از خانواده شهدا دعوت کنیم تا محفل ما نیز با نام شهدا مزین شود.

فلاح‌نژاد تصریح کرد: دانش‌آموزان تأثیرگذارترین قشر جامعه هستند بنابراین در تلاش هستیم که یادواره شهدای دانش‌آموزی را با همکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان برگزار کنیم و همچنین اردوی راهیان نور و راهیان پیشرفت نیز با رویکرد کنگره شهدا امسال اجرایی می‌شود.

فرمانده سپاه شهرستان فردیس گفت: مستند شهید چراغ‌ساز از شهدای ترور شهرستان فردیس در حال ساخت است که برای کنگره شهدا این مستند رونمایی و اکران خواهد شد.

وی ادامه داد: همه اقشار در کنگره شهدا تأثیرگذار هستند بنابراین ما بنا داریم تمامی اقشار در زمینه شهدا برای کنگره تولید داشته باشند و ما بتوانیم دایره‌المعارف شهدای شهرستان را با تولیدات اقشار تألیف کنیم.

فلاح‌نژاد افزود: ما در هفته دفاع مقدس با تدبیری که‌اندیشیدیم توانستیم تمامی مسئولان شهرستان را دعوت کنیم و در یک روز از ۱۳۵ خانواده شهید شهرستان فردیس دیدار کردیم و این برنامه را برای کنگره شهدای شهرستان فردیس نیز اجرایی می‌کنیم.

فرمانده سپاه فردیس بیان کرد: استودیو تولید محتوای شهرستان فردیس با کمک شهرداری فردیس افتتاح شد و ما می‌توانیم از این ظرفیت برای تولید محتوای فاخر برای کنگره شهدای فردیس استفاده کنیم.

وی تأکید کرد: شرح وظایف تمامی اعضای کمیته در جلسه بعدی مشخص خواهد شد و تمامی عزیزان همت کنند تا بتوانیم تا پایان سال ۱۴۰۳، حدود ۸۰ درصد تولیدات را برای کنگره شهدا انجام دهیم.

فلاح‌نژاد در پایان اظهار داشت: تمامی تولیدات باید پیوست رسانه داشته باشد زیرا اگر اثر فاخری تولید شود اما به دست مخاطب عام نرسد، این محتوا دیده نخواهد شد و کوتاهی کردیم.

الهه ملاحسینی – صبح فردیس

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از