حالت تاریک
  • سه‌شنبه, 1403/08/01 شمسی | 2024/10/22 میلادی
عضو شورای فرهنگ عمومی فردیس به«صبح‌فردیس» گفت:

فردیس خورجین کرج نیست

فردیس خورجین کرج نیست

عضو شورای فرهنگ عمومی فردیس گفت: بسیاری از دارایی‌ها، امکانات و سرمایه‌ها دریک نگاه بالادستی دراختیار کرج است و حتی به کمترین سهم برای فردیس در متن انتزاع رضایت نمی‌دهند و گویی پنداشته‌اند که فردیس، خورجین کرج است.

امیر عطاران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح فردیس» گفت: شهرستان فردیس با وجودمردمانی محترم و شهروندانی ارزشمند، به علت بی‌مهری‌ها و گاه نامدیریتی‌ها روی خط مظلومیت و محرومیت قرارگرفته است.

عضو شورای فرهنگ عمومی شهرستان فردیس، دبیر قرارگاه فرهنگی شهید بهشتی، منتقد و فعال اجتماعی ادامه داد: شهرستانی بافراوانی جمعیت که همچنان با انبوهی از مشکلات در حوزه‌های مختلف همراه است و سالهاست که ساکنان آن پس از استقلال به‌امید تغییر و تحول در فضای شهر چشم به انتظار هستند.

وی افزود: هرچندکه درچند سال گذشته تلاش‌ها و اقدامات مناسبی برای رفع کمبود‌ها صورت گرفت اما آنچه مشاهده می‌شود، موردپسند و رضایت مردم نیست.

عطاران تصریح کرد: این درحالی است که موضوع انتزاع فردیس از کرج در هاله از ابهام قرار گرفته و هر ازچند گاهی سوژه رسانه و بهانه‌ای برای دورهم نشینی برخی از مسئولان شده و گویی همتی برای رفع مشکل دیده نمی‌شود و این‌گونه ساکنان فردیس از حق و حقوق خود محروم مانده‌اند.

عضو شورای فرهنگ عمومی شهرستان فردیس گفت: هنوز بسیاری از دارایی‌ها، امکانات و سرمایه‌ها دریک نگاه بالادستی دراختیار شهرستان کرج است و حتی به کمترین سهم برای فردیس در متن انتزاع رضایت نمی‌دهند و گویی پنداشته‌اند که فردیس، خورجین کرج است و حتی براساس آنچه در این برجام آمده است باید تمام دخل و خرجِ واگذاری‌ها از جیب مردم فردیس پرداخت شود.

وی در پایان اظهار داشت: هرچند که انتظار است که هرچه سریعتر موضوع انتزاع و تفاهم براساس عدالت صورت پذیرد اما به طور حتم مردم فردیس انتزاع را به هر قیمتی نمی‌پذیرند. از این رو بجاست مسئولان محترم استان از جمله نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی در صورت نگاه‌های منفعت‌خواهانه، حق مردم مظلوم فردیس را طلب نمایند تا شاید اهالی فردیس پس از سال‌ها تغییر و تحول بنیادینی را نظارگر باشند.

الهه ملاحسینی – صبح فردیس

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از