حالت تاریک
  • سه‌شنبه, 1403/08/01 شمسی | 2024/10/22 میلادی
«صبح فردیس»/ سرپرست فرمانداری فردیس:

امنیت و عزت کشور را مدیون شهدا هستیم

امنیت و عزت کشور را مدیون شهدا هستیم

سرپرست فرمانداری فردیس گفت: اگر امروز من و شما در امنیت کامل به سر می‌بریم، همه را مدیون خون شهدا هستیم و توجه به فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بسیار ضرورت دارد.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح فردیس»؛ آذری صبح امروز (یکم آبان) در آیین افتتاحیه کنگره شهدای شهرستان فردیس که در دفتر امام جمعه فردیس با حضور مسولان شهرستان و استان البرز برگزار شد، گفت: این ایام بحث مقاومت و‌ایستادگی مردم مقاومت در مقابل رژیم غاصب است و قلب همه ما از جنایات وحشیانه اسرائیل به درد آمده است.

سرپرست فرمانداری فردیس ادامه داد: اگر امروز من و شما در امنیت کامل به سر می‌بریم، همه را مدیون خون شهدا هستیم و توجه به فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بسیار ضرورت دارد.

آذری افزود: اگر با خانواده شهدا دیدار کرده باشید، تنها چیزی که این عزیزان از مسئولان مطالبه می‌کنند، این است که به آن سر بزنیم و این درخواست بسیار کوچکی است.

وی تصریح کرد: اگر امروز انقلاب اسلامی به درخت تنومندی تبدیل شده است، نتیجه جانفشانی شهدایی است که از جان خود گذشتند تا یک وجب از خاک این کشور در تسخیر دشمن درنیاید.

سرپرست فرمانداری فردیس گفت: تمامی کشور‌های دنیا برای سربازان خود ارزش و منزلت قائل هستند و اگر سربازشان در راه وطن بمیرد، برای زنده نگه داشتن نام و یاد آن اقدامات بزرگی انجام می‌دهند.

آذری ادامه داد: کنگره شهدا فرصت بسیار خوبی است تا فرهنگ ایثار و شهادت را به آیندگان منتقل کنیم و باید همه مسئولان شهری پای کار آیند و بتوانیم مراسمی در جایگاه شهدا برگزار کنیم.

وی افزود: اگر بتوانیم فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت را به نسل آینده کشور منتقل کنیم قطعاً دیگر از فردیس به عنوان شهرستان بحران‌زده نامبرده نخواهد شد و قطعاً شهرستان سلامت و ورزش شناخته می‌شود.

سرپرست فرمانداری فردیس در پایان اظهار داشت: شرح وظایف هر یک اعضا و ارگان‌ها در کنگره شهدای شهرستان فردیس مشخص شود تا هریک سریعاً کار خود را آغاز کنند.

الهه ملاحسینی – صبح فردیس

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از