حالت تاریک
  • سه‌شنبه, 1403/08/01 شمسی | 2024/10/22 میلادی
«صبح فردیس»/ امام جمعه فردیس:

من از صداوسیمای فردیس گلایه دارم

من از صداوسیمای فردیس گلایه دارم

امام جمعه فردیس گفت: من از صدا و سیمای شهرستان فردیس گلایه دارم که در انعکاس اخبار کوتاهی می‌کنند، بنابراین اگر صدا و سیما کوتاهی می‌کند ما کم فروشی نکنیم و کنگره شهدا را بسیار شایسته در فردیس برگزار کنیم.

به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح فردیس»؛ سید ابراهیم حسینی صبح امروز (یکم آبان ماه) در آیین افتتاحیه کنگره شهدای شهرستان فردیس که در دفتر امام جمعه فردیس با حضور مسئولان شهرستان و استان البرز برگزار شد، گفت: شهادت بالاترین مقام است و پیامبراکرم (ص) فرمودند که بالاتر از مقام شهادت چیزی متصور نیست.

امام جمعه فردیس ادامه داد: پاداش کار خوب شهید سلیمانی این بود که به درجه رفیع شهادت رسید و این مزد خدمت خالصانه بود.

وی افزود؛ در ادعیه ماه مبارک رمضان بار‌ها در دعا‌ها از خداوند شهادت را طلب می‌کنیم اما نصیب هرکسی نمی‌شود و توفیق می‌خواهد.

حسینی تصریح کرد: آن چیزی که ضامن یک کشور است، شهادت می‌باشد و مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب که امروز در سایه برخی عوامل به فراموشی سپرده شده، بر فرهنگ ایثار و شهادت تأکید کردند و این بیانیه نقشه راه انقلاب در گام دوم نظام است.

امام جمعه فردیس با بیان این‌که یکی از راه‌های انتقال فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت، کنگره شهداست، بیان کرد: کنگره شهدا، یادواره شهدای نیست و باید برای آن برنامه‌ریزی کرد تا بتوانیم شایسته این برنامه را اجرا کنیم.

وی ادامه داد: دشمن تصور می‌کند با شهادت رهبران مقاومت راه مقاومت ادامه نمی‌یابداً ما این راه تا پیروزی ادامه دارد و روحیه مقاومت در نسل مقاومت آشکار است.

امام جمعه فردیس افزود: تمام عزیزان دلی برای کنگره شهدا کار کنید تا این‌کنگره به شایستگی در شأن شهدا در شهرستان فردیس برگزار شود و این مهم نیازمند همت تمامی دشتگاه‌های اجرایی استو

وی بیان کرد: من از صدا و سیمای شهرستان فردیس گلایه دارم که در انعکاس اخبار کوتاهی می‌کنند، بنابراین اگر صدا و سیما کوتاهی می‌کند ما کم فروشی نکنیم و کنگره شهدا را بسیار شایسته در فردیس برگزار کنیم.

الهه ملاحسینی _ صبح فردیس

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از