حالت تاریک
  • سه‌شنبه, 1403/08/01 شمسی | 2024/10/22 میلادی
یادداشت اختصاصی »صبح‌فردیس»؛

نابودی اسرائیل و آمریکا نزدیک است

نابودی اسرائیل و آمریکا نزدیک است

فرهاد فاضلی، نویسنده و پژوهشگر طی یادداشتی نوشت: اسرائیل به سرکردگی آمریکا وحشیانه‌ترین جنایات را در دنیا بر علیه مردم مظلوم انجام داده و نسخه نابودی این دو جنایتکار به زودی با خون شهدا پیچیده خواهد شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی پایاه خبری تحلیلی «صبح فردیس»؛ فرهاد فاضلی، مدرس، نویسنده و پژوهشگر در حوزه فرهنگ طی یادداشتی نوشت: چرا یک موش آزمایشگاهی در حال کما و دچار بیماری واگیردار بسیار خطرآفرین برای نسل بشریت و یک خروس روانی بی‌محل، بیمار و دربدر که نه می‌تواند پرواز کند و نه از خویش دفاعی کند، می‌تواند چنین جراتی بکند که مرکز مهد فرهنگ و تمدن جهان و ترویج و حفاظت از جهان اسلام و کشوری که حامی تمامی مسلمانان در هر مذهب اسلام و مردم ستمدیده و مردمی بی‌دفاع می‌باشد و پناهگاهی امن برای مردم متمدن و با فرهنگ ایران را تهدید بنمایند.

هر انسان عاقل، آگاه و اهل مطالعه بدون هیچ گونه شک و تردیدی می‌تواند به خوبی آیت تهدیدات ۴۵ ساله خروس بیمار و بی‌محل و موش آزمایشگاهی‌اش را به خوبی بشناسند، همان گونه که مدتی است دولت کشور ایتالیا و چند دولت دیگر این موش را تهدید بر نابودی نمود زیرا به مقر سازمان ملل خساراتی وارد نموده است و با جویدن دیوار‌هایش و کارداران مستقر در آنجا صدمه‌زده است و یا خروسی که در آب‌های دریا افتاده و بی‌محل شروع به خواندن می‌نماید تا غرق نگردد.

تمامی کشور‌های حاشیه آن دریا‌ها منتظر نابود کردن و کشتن آن خروس بیمار دربدر هستند، این کشور‌ها بیش از ۱۰ کشور می‌باشند که خواستار خارج نمودن آن از منطقه نزدیک بر خود هستند.

جالب اینجا است که در حال حاضر این موش و خروس بیمار خواستار روانه شدن و جویدن غلات کشور پهناور، مستحکم و بسیار قدرتمند جمهوری اسلامی ایران شده‌اند.

همان گونه که اذعان نمودم این دو موجود زنده، بیمار و در کما فرو رفته مثلاً ارتش اسرائیل فروپاشی شده و نیروی دریایی بیمار ارتش آمریکا می‌باشد که خود پرسنل ارتش پوشالی‌اش در هر سال بیش از یک صد تن اقدام بر خودکشی می‌کنند.

مردم این ادعا‌ها را با دانش و خرد جمعی خویش تمیز داده و این حقیقت را گسترش بدهند که رسانه‌های معاند و ضدبشریت با نمایشی مانند با استفاده از نور و تاریکی با انگشتان خویش سایه‌ای از یک موش توانمند، بسیار چابک و زیرک و خروسی باقامت درشت بر بینندگان بر روی صفحه نمایش‌هایشان نشان می‌دهند.

حقیقت چیزی بیش از این مهم نیست که این دو حیوان بسیار بیمار تاکنون با نزدیک شدن بر مناطق مردم ستمدیده، مظلوم و کودکان بی‌‎گناه موجب مرگ بیش از صد‌ها تن، مصدومیت و بیماری شدید آنان گشته است و هزاران کاشانه و شهر‌های مردم را جویده و نوک زده‌اند که این امر مهم موجب خشم تمام ملت‌های جهان شده است و همه خواستار نابودی سریع آن‌ها هستند.

اما اگر کشور قدرتمند جمهوری اسلامی ایران تاکنون اقدام به نابودی اسرائیل و آمریکا ننموده است، علت دارد و مهمترین آن هم این است که حکومت اسلامی حاکم بر کشور مستحکم ایران هرگز راضی برکشته شدن حتی مردم بی‌گ‌ناه اسرائیل که یک موش مضر آزمایشگاهی استکبار جهانی می‌باشد، نیست یا از بین بردن مردم آمریکا در منطقه که همان خروس دربدر و بی‌محل است.

ایران به دلیل حفظ امنیت و آرامش در منطقه خاورمیانه دست نگاه داشته است اما باید دانست که این کشور کاملاً قدرتمند و مستحکم دارای استراتژی و سیاست‌های خاصی می‌باشد که در زمان، مکان و... اقدام جدی‌تری خواهد کرد که دیگر جز نام این اسرائیل و آمریکا چیزی باقی نماند.

الهه ملاحسینی – صبح فردیس

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از