حالت تاریک
  • دوشنبه, 1403/06/12 شمسی | 2024/09/02 میلادی
مدرس دانشگاه به «صبح‌فردیس» گفت:

جنایات وحشیانه اسرائیل در غزه تکرار واقعه کربلا

جنایات وحشیانه اسرائیل در غزه تکرار واقعه کربلا

مدرس دانشگاه گفت: جنایات وحشیانه و ضدحقوق بشرانه اسرائیل در غزه و فلسطین یادآور تکرار واقعه کربلا در عصر کنونی است.

سمیه ظفری در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح فردیس» گفت: جنایات وحشیانه و ضدحقوق بشرانه اسرائیل در غزه و فلسطین یادآور تکرار واقعه کربلا در عصر کنونی است.

مدرس دانشگاه ادامه داد: اسرائیل با کشتار زنان و کودکان فلسطینی خواب را از مردم این کشور گرفته است و می‌خواهد مانع تولید نسل مقاومت در دنیا شود.

ظفری افزود: نبرد غزه واسرائیل جنگ بین حق و باطل است و پیروزی حتمی از آن جبهه حق خواهد بود و مردم فلسطین تا آخرین قطره خون از کشور خود پاسداری می‌کنند و روحیه مقاومت آن‌ها مثال زدنی است.

این کارشناس تصریح کرد: تاریخ همواره تکرار می‌شود و امروز ندای «هل من ناصر ینصرونی» مردم فلسطین در غزه به گوش می‌رسد، جنگی نابرابر که حدود ۸۰ سال به طول انجامیده و اسرائیل با حمایت آمریکا دست از اقدامات وحشیانه خود برنمی‌دارد.

وی با اشاره به اینکه بیداری اسلامی که در دنیا رخ داده، قطعاً به ظهور ختم خواهد شد، گفت: غزه و فلسطین در خون است و اسرائیل کودک‌کش حتی به زنان و کودکان رحم نمی‌‍کند و بیشترین شهدای این جنگ نابرابر بانوان و بچه‌ها هستند.

ظفری ادامه داد: مکتب امام حسین (ع) انسان ساز است و باید نسلی تربیت کنیم که به ندای لبیک یا حسین پاسخ دهند و راه خود را از دشمنان اسلام دور کنند زیرا استکبار شبانه‌روز تلاش می‌کند تا‌ایمان و عقاید مردم را نشانه بگیرد و آن‌ها را برده خود کند.

این کارشناس افزود: اسرائیل و آمریکا باید به اقدامات ضدحقوق بشرانه خود پایان دهند زیرا هم اکنون نیز هژمونی آن‌ها در منطقه فرو ریخته و گفتمان اسلامی در دنیا مدافع مظلومان، مردم و تمامی ملل در جهان شده است.

وی در پایان اظهار داشت: امام حسین (ع) برای حفظ پرچم اسلام خود و عزیزترین اعضای خانواده‌اش را فدا کرد تا زیر بار زورو ذلت نرود و هدف قیام اباعبدالله نیز‌ایستادگی، مقاومت و پاسداری از جریان حق تا آخرین قطره خون است.

الهه ملاحسینی – صبح فردیس

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از