حالت تاریک
  • دوشنبه, 1403/04/11 شمسی | 2024/07/01 میلادی
کارشناس فرهنگی در گفتگو با «صبح فردیس»:

وحدت فردیسی‌ها در جشن غدیر تماشایی بود

وحدت فردیسی‌ها در جشن غدیر تماشایی بود

کارشناس فرهنگی گفت: با هم‌افزایی و همدلی اوج زیبایی و وحدت را در جشن غدیر شهرستان فردیس دیدیم و با همین روحیه می‌توان بر بسیاری از کمبودها غالب و به فرصت تبدیل کرد.

محمدرضا ذاکری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح فردیس» گفت: سرانه‌های فردیس متناسب با تراکم جمعیتی آن رشد نکرده است و مسئولین باید تلاش مضاعفی در این حوزه داشته باشند.

مدرس دانشگاه و کارشناس مسائل فرهنگی ادامه داد: شهید رئیسی تواسنت سرانه تخت بیمارستانی را در شهرستان فردیس ارتقا دهد و دولت آینده باید با تداوم راه شهیدجمهور برای ایرانی آباد تلاش مضاعفی داشته باشد.

وی افزود: برای مثال تعداد کتابخانه‌های شهرستان فردیس با کمبود جدی مواجه است و فقر این مهم در فصل امتحانات بیش از پیش خود را نشان می‌دهد.

ذاکری تصریح کرد: فردیس با کمبود شدید مدرسه مواجه است و اکثر مدارس دو شیفت هستند و تعداد دانش‌آموزان کلاس نیز ۳۰ تا ۴۰ نفر است.

مدرس دانشگاه گفت: اقدامات مسئولان شهرستان فردیس رضایت‌بخش بوده اما باید برای رسیدن به‌ایده‌آل تمامی ارگان‌های پای کار آیند.

وی با بیان اینکه جشن ۳ کیلومتری غدیر در فردیس و یا یک خیابان مهمانی مشکین‌دشت نشان داد که همدلی و وحدت همیشه نشان اقتدار است، ادامه داد: باهم‌افزایی و همدلی اوج زیبایی و وحدت را در جشن غدیر شهرستان فردیس دیدیم و با همین روحیه می‌توان بر بسیاری از کمبود‌ها غالب و به فرصت تبدیل کرد.

ذاکری افزود: شهید رئیسی در مدت سه ساله دولت سیزدهم، دو بار به فردیس سفر کردند و افتتاح بیمارستان شهید سلیمانی در بخش بهداشت و درمان این شهرستان یک دستاورد بزرگ است.

مدرس دانشگاه با تأکید بر اینکه وحدت رمز اقتدار و پیروزی ملت ایران است، ادامه داد: با همین روحیه در جنگ ۸ سال دفاع مقدس پیروز شدیم و قطعاً در جنگ تحریم‌ها پیروز می‌شویم.

وی در پایان اظهار داشت: همدلی بین مسئولین و دسنگاه‌های اجرایی فردیس به وقوع پیوسته و ما نمونه آن را در جشن غدیر دیدیم و باید با همین فرمان پیش رفته تا بر کمبود‌ها غلبه کنیم و سرانه‌های شهرستان را توسعه دهیم.

الهه ملاحسینی - صبح فردیس

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از