حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/07/08 شمسی | 2024/09/29 میلادی
معاونت فرهنگی سپاه فردیس به «صبح فردیس» گفت:

فردیس برای جشن غدیر سنگ تمام گذاشت

فردیس برای جشن غدیر سنگ تمام گذاشت

معاونت فرهنگی سپاه فردیس گفت: بیش از ۱۴۰ موکب در سراسر شهرستان فردیس در روز و شب عید غدیر فعالیت می‌کنند.

مهدی جلوخانی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «صبح فردیس» گفت: جشن عید غدیر با همکاری و هم‌افزایی تمامی هیأت مذهبی، پایگاه‌های بسیج، ادارات دولتی در شهرستان فردیس برگزار می‌شود.

معاونت فرهنگی وهنری سپاه ناحیه امام رضا (ع) فردیس ادامه داد: بیش از ۱۴۰ موکب در سراسر شهرستان فردیس در روز و شب عید غدیر فعال هستند.

وی افزود: بیش از ۳۰ سری جهیزیه با کمک کمیته امداد و بسیج سازندگی در دهه ولایت بین نوعرؤسان نیازمند اهدا خواهد شد.

جلوخانی تصریح کرد: مناظرات زنده انتخاباتی روز و شب عید غدیر در فلکه سوم فردیس پخش خواهد شد.

وی گفت: اطعام غدیر در تمامی شهرستان به صورت گسترده توسط هیأت مذهبی، پایگاه‌های بسیج و نیرو‌های بسیج سازندگی انجام و بین شهروندان توزیع می‌شود.

این مسئول ادامه داد: جشن‌های خیابانی در تمامی محلات و پارک‌ها، مساجد و هیئت‌ها برگزار می‌شود، به تعبیری پارکی وجود ندارد که در روز و شب عید غدیر جشن نداشته باشد.

وی افزود: ۸۰ تا ۱۰۰ غرفه در فردیس و بیش از ۵۰ غرفه در مشکین‌دشت در روز عید غدیر میزبان شهروندان است.

جلوخانی بیان کرد: غرفه کودک، مشاوره، مسابقه، میز خدمت ارگان‌ها، جنگ شادی، روایت غدیر و... وجود دارد که تنوع غرفه‌ها به قدری بالاست که نمی‌توان ریز به ریز توضیح داد.

وی گفت: قرار است که بیش از ۲۰ گروه سرود در مسیر پیاده‌روی غدیر شهرستان فردیس اجرای زنده داشته باشند و بیش از ۵ گروه تئاتر در مسیر نمایش مذهبی اجرا می‌کنند.

این مسئول با بیان اینکه تمامی برنامه‌ها ضمن یادآوری پیام غدیر، پیوست انتخاباتی دارند، ادامه داد: در روز عید غدیر داور‌هایی از استان البرز به جشن غدیر فردیس می‌آیند و به بهترین اجرای سرود و نمایش جوایزی اهدا خواهد شد.

وی در پایان اظهار داشت: کاروان شادی در دهه ولایت در فردیس فعال است و یک خاور و ماشین صوت به همراه مجری و گروه سرود قوی هماهنگ شده که این کاروان در سراسر شهرستان فردیس در دهه ولایت مهمان مردم شهرستان هستند و در تمامی محلات گردش دارند.

الهه ملاحسینی _ صبح فردیس

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از