حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/07/08 شمسی | 2024/09/29 میلادی
مسئول برگزاری جشن غدیر به «صبح‌فردیس» گفت:

«یک خیابان مهمانی» جشن غدیر در مشکین‌دشت

«یک خیابان مهمانی» جشن غدیر در مشکین‌دشت

مسئول برگزاری جشن غدیر گفت: جشن «یک خیابان مهمانی» با حضور ۵۰ موکب در روز عید غدیر در مشکین‌دشت برگزار می‌شود.

احسان‌امانی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «صبح فردیس» گفت: جشن «یک خیابان مهمانی» با حضور ۵۰ موکب در روز عید غدیر در مشکین‌دشت برگزار می‌شود.

مسئول برگزاری جشن غدیر در مشکین‌دشت ادامه داد: اجتماع بزرگ حیدریان با حضور مداحان و چهره‌های شاخصی تلویزیونی از دیگر برنامه‌های عید غدیر در مشکین‌دشت است.

وی افزود: واقعه‌سازی غدیر که بعد از قم در مشکین دشت در کشور برگزار می‌شود که همانطور که در سال‌های گذشته انجام می‌شد، امسال نیز در عید غدیر برگزار می‌شود.

امانی تصریح کرد: در خیابان مهمانی مشکین‌دشت، حرکت نمادینی که پیامبر دست‌ امیرالمؤمنین (ع) را بالا بردند و به عنوان ولی خود معرفی کردند، را در بازسازی می‌کنیم تا پیام غدیر را به آیندگان منتقل کنیم.

وی گفت: اجرای خطبه غدیر، پرده‌خوانی مرشدی، شهربازی، غرفه کودک، مشاوره، مسابقه و.... از دیگر برنامه‌های موکبان در جشن عید غدیر مشکین‌دشت است.

مسئول برنامه ادامه داد: تمامی جشن‌های عید غدیر در مشکین دشت پیوست انتخاباتی دارد و در خصوص تبیین دستاورد‌های دولت سیزدهم، ‌امیدافرینی بوده و با هدف مشارکت حداکثری و شور انتخاباتی برگزار می‌شود.

وی افزود: غرفه‌هایی با بحث و تبیین راه شهدای خدمت را در جشن غدیر مشکین‌دشت داریم و برخی از غرفه‌ها گرامی‌داشت مقاومت و اتفاقاتی که در منطقه در حال رخ دادن است.

امانی بیان کرد: امسال جشن غدیر با رنگ و بوی مجموعه‌های مردمی و ارگان‌ها برپا شده و پایگاه‌های بسیج خواهران و برادران، هیأت‌های مذهبی، مؤسسات خیریه، ارگان‌های مختلف در سطح شهر و مواکب در «یک خیابان مهمانی» از مردم پذیرایی می‌کنند.

این مسئول در پایان اظهار داشت: «یک خیابان مهمانی» کاری زیبا که با همدلی و پیوند همه مجموعه‌ها در مشکین‌دشت در عید غدیر در حال رخ دادن است و مهمترین هدف ما انتقال پیام غدیر و رسالت این روز بزرگ به آیندگان می‌باشد و فرموده علمای بزرگ عید غدیر از اربعین نیز مهم‌تر است.

الهه ملاحسینی _ صبح فردیس

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از