حالت تاریک
  • سه‌شنبه, 1403/04/12 شمسی | 2024/07/02 میلادی
کارشناس آموزشی در گفتگو با «صبح فردیس»:

کمبود مدرسه در فردیس جدی است

کمبود مدرسه در فردیس جدی است

کارشناس آموزشی گفت: کمبود مدرسه در شهرستان فردیس با توجه به افزایش جمعیت در این شهرستان جدی است.

سعیده مرندی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح فردیس» گفت: کمبود مدرسه در شهرستان فردیس با توجه به افزایش جمعیت در این شهرستان جدی است.

کارشناس مسائل آموزشی و مشاور در مدارس ادامه داد: امروز اکثر والدینی که به مدارس فردیس برای ثبت نام مراجعه می‌کنند با جمله «ظرفیت تکمیل است» مواجه می‌شوند.

وی افزود: مسئولین شهرستان باید به موضوع کمبود مدرسه توجه جدی داشته باشند تا عدالت آموزشی به نحو شایسته در فردیس اجرا شود.

مرندی تصریح کرد: اکثر کلاس‌ها در شهرستان ۳۰ الی ۴۰ دانش‌آموزی است و این مهم کار را برای دانش‌آموزان، معلمان و کادر مدرسه سخت می‌کند.

این کارشناس با بیان اینکه کمبود سرانه آموزشی در فردیس با هم‌افزایی مسئولان شهرستان قابل حل است، گفت: باید با وحدتی که بین مسئولان وجود دارد و ما در مناسبت‌های مختلف در شهرستان این مهم را شاهد بودیم و جشن ۳ کیلومتری غدیر یک نمونه از این وحدت است، کمبود فضای آموزشی در فردیس نیز برطرف شود.

وی در پایان اظهار داشت: زیرساخت‌های فردیس متناسب با رشد جمعیت در شهرستان نیست و باید تلاش مضاعفی صورت گیرد تا با هم‌افزایی و وحدت بتوانیم به شرایط‌ ایده‌آل برسیم.

الهه ملاحسینی – صبح فردیس

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از