حالت تاریک
  • شنبه, 1403/07/14 شمسی | 2024/10/05 میلادی
کارشناس مسائل‌سیاسی در گفتگو با «صبح‌فردیس»:

نماز جمعه نصر تکمیل‌کننده عملیات «وعده‌صادق ۲» بود

نماز جمعه نصر تکمیل‌کننده عملیات «وعده‌صادق ۲» بود

کارشناس مسائل‌سیاسی گفت: مردم لبنان، فلسطین، غزه، یمن و... همه منتظر سخنان رهبری بودند و نماز جمعه نصر، تکمیل‌کننده عملیات وعده صادق ۲ بود.

سعید احمدی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح فردیس» گفت: سخنان مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز جمعه سند معتبری برای مردم آزادی‌خواه و مسلمان سراسر دنیا است.

کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: در روزگاری که سران ظلم و جنایت در زیرزمین و پستو‌ها خود را پنهان می‌کنند، رهبر ما با حضور در وسط میدان در نماز جمعه حضور می‌یابد و مردم به پیروی از ولی جامعه با حضور پرشور در نماز لرزه بر تن دشمنان نظام میاندازند.

وی افزود: مردم لبنان، فلسطین، غزه، یمن و... همه منتظر سخنان رهبری بودند و نماز جمعه نصر، تکمیل‌کننده عملیات وعده صادق ۲ بود.

احمدی با بیان اینکه اسرائیل با جنایات غیرانسانی به رهبری آمریکا، هر روز خود را به نابودی نزدیک‌تر می‌کند، تصریح کرد: مردم اسرائیل نیز از رژیم خود ناراضی هستند و صف‌های طولانی خروج از اسرائیل مهر تائیدی بر این ادعاست.

این کارشناس گفت: دشمنان نظام در ادوار تاریخ ثابت کردند که به هیچ عنوان قابل اعتماد نیستند و فقط باید با مقاومت و جنگ به مقابله با آن‌ها برخواست.

وی ادامه داد: همانند عملیات صادق۱، اسرائیل در عملیات صادق ۲ نیز نمی‌تواند کوچکترین پاسخی دهد زیرا به قدرت نظامی ایران پی برده و به حول قوه الهی توانستیم گنبد آهنین را به آبکش آهنین تبدیل کنیم.

احمدی افزود: مردم فلسطین دست از مقاومت تا پیروزی قدس شریف برنخواهند داشت و راه مقاومت با شهادت سیدحسن نصرالله‌ها خاموش نشده بلکه روشن‌تر و پرفروغ‌‍تر از قبل ادامه خواهد یافت.

این کارشناس تأکید کرد: دشمن اقتدار و انسجام ملی ملت ایران را در جمعه نصر دید و به زودی نماز جمعه را در قدس برگزار می‌کنیم و رژیم غاصب صهیونیستی را برای همیشه از روی زمین محو خواهیم کرد.

وی در پایان اظهار داشت: مردم ایران پشت ولی جامعه و ملت مسلمان سراسر دنیا هستند و تا آزادی کنار مردم لبنان، غزه، فلسطین خواهند بود.

الهه ملاحسینی – صبح فردیس

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از