حالت تاریک
  • شنبه, 1403/07/14 شمسی | 2024/10/05 میلادی
کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با «صبح‌فردیس»:

بهائیت شبکه جاسوسی و نماینده صهیونیسم است

بهائیت شبکه جاسوسی و نماینده صهیونیسم است

کارشناس مسائل سیاسی گفت: بهائیت را می‌توان شبکه جاسوسی و نماینده صهیونیسم و نظام استعماری دانست که ماموریت دارد اهداف و برنامه‌های رژیم اسراییل را در اباحی‌گری اجرا کنند.

امیر عطاران در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح فردیس» گفت: در این گذر به دنبال آن نیستیم که به تاریخ گذشته این تشکیلات بپردازیم و علل شکل‌گیری فرقه بهائیت استعماری را بیان داریم اما خطر این شبکه نفوذ و دست‌های فتنه این فرقه را در حوادث و فتنه‌های سیاسی، فرهنگی و نقش آنان را در ترویج اباحی‌گری و فساد‌های اخلاقی و فرهنگی می‌بایست گوشزد کرد.

عضو شورای فرهنگ عمومی شهرستان فردیس، دبیر قرارگاه فرهنگی شهید بهشتی، منتقد و فعال اجتماعی ادامه داد: روابط صمیمانه و همکاری تنگاتنگ بهاییت با صهیونیسم و نظام استعماری انگلیس را می‌توان براساس پیوند تاریخی و اعتقادی آنان در شکل‌گیری قبلگاه بهائیت و تأسیس مرکز بیت العدل درشهرحیفا و حمایت اسرائیل از این فرقه به خوبی درک کرد.

وی افزود: مرکزی که تمام دستورات شبکه بهائیت از آنجا صادر می‌شود و اگر کسی برخلاف آن عمل کند از سازمان اخراج و به شدت مورد تنبیه قرار می‌گیرد.

عطاران تصریح کرد: هرچند که اینان مدعی هستند طبق آموزه‌های خود در سیاست دخالت نمی‌کنند اما با بررسی پرونده خائنانه رهبران این فرقه باید گواهی داد که در اکثرفتنه‌هایی که در تاریخ معاصر کشورمان روی داد ازشهادت‌امیرکبیرتا شهادت صیاد‌ها، از کشف حجاب در دوران قاجار تا بی‌حجابی درسال‌های اخیر باید رد پای بهائیت را به خوبی مشاهده کرد.

این کارشناس گفت: از نفوذ درشبکه تعلیم و تربیت و مهدکودک‌ها تا برگزاری کلاس‌های ضیافت، از رفتار‌های فریبنده ومحترمانه تا بهرگیری ازفقر اقتصادی، از تفرقه تا شبه‌افکنی که درهمه این فتننه شعارشان این است که «باید کمرمسلمانان راشکست».

عطاران ادامه داد: از این رو بهائیت را می‌توان شبکه جاسوسی و نماینده صهیونیسم و نظام استعماری دانست که ماموریت دارد اهداف و برنامه‌های رژیم اسراییل را در اباحی‌گری اجرا کنند.

وی در پایان اظهار داشت: با نابودی اسرائیل جنایت‌کار، قطعاً ریشه بهائیت نیز خشکانده شده و پرچم اسلام به زودی در قدس شریف به احتزاز درخواهد آمد.

الهه ملاحسینی – صبح فردیس

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از