حالت تاریک
  • سه‌شنبه, 1403/08/01 شمسی | 2024/10/22 میلادی
تحلیلگر مسائل سیاسی به «صبح‌فردیس» گفت:

شهید سنوار تا آخرین نفس مبارزه کرد

شهید سنوار تا آخرین نفس مبارزه کرد

تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: به رغم اینکه شهید سنوار دستش در زمان حمله دشمنان قطع شد اما در مبارزه با اسرائیل تا آخرین نفس جنگید و به شهادت رسید، اما راهش همانند گذشته و پرفروغ‌تر از قبل ادامه خواهد یافت.

سعید سلطانی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح فردیس» گفت: جبهه مقاومت با شهادت رهبران حماس مقاوم‌تر شده، همان‌طور که امام خمینی (ره) فرمود: «بکشید ما را، ملت ما بیدارتر می‌شود. »

مدرس دانشگاه و تحلیلیگر مسائل سیاسی ادامه داد: رشادت‌های شهید یحیی سنوار در تاریخ مقاومت ملت فلسطین ثبت شده و هیچ‌گاه پاک نمی‌شود زیرا برای حق جنگید و در این راه به شهادت رسید.

وی افزود: شهید سنوار سال‌ها در اسارت و آوارگی بود اما دست از مقاومت برنداشت زیرا به هدف خود‌ایمان داشت و تا آخرین قطره خون از جبهه مقاومت حمایت کرد.

سلطانی تصریح کرد: باید رشادت‌های نسل مقاومت هرچه بیشتر به نسل آینده کشور منتقل شود تا این نسل بدانند که مقاومت و‌ایستادگی رمز مقابله با دشمنان خبیث انقلاب است و رمز پیروزی حماس نیز مقاومت، صبر و بردباری می‌باشد.

این مدرس دانشگاه گفت: اسرائیل با حمایت آمریکا می‌خواهد نسل مقاومت را منقرض کند و دست به کشتار وحشیانه زنان، کودکان، رهبران مقاومت‌زده تا جلوی مقاومت این نسل را بگیرد اما با شهادت فقط راه‌شان را مقاوم‌تر از قبل ادامه می‌دهند.

وی ادامه داد: شهادت هنر مردان بزرگ اسلام است، اما قطعاً شهید سنوار به آرزوی دیرینه خود رسید و خون این شهید راه مقاومت را پرفروغ‌تر و جبهه مقاومت را به پیروزی نزدیک‌تر کرد.

سلطانی در پایان اظهار داشت: به رغم اینکه شهید سنوار دستش در زمان حمله دشمنان قطع شد اما در مبارزه با اسرائیل تا آخرین نفس جنگید و به شهادت رسید و جبهه مقاومت هیچ‌گاه رشادت‌های این مرد بزرگ را فراموش نکرده و نخواهد کرد و راهش همانند گذشته و پرفروغ‌تر ادامه خواهد یافت.

الهه ملاحسینی – صبح فردیس

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از