حالت تاریک
  • شنبه, 1403/07/14 شمسی | 2024/10/05 میلادی
کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با «صبح‌فردیس»:

میز ریاست‌جمهوری، سکوی خدمت به مردم است

میز ریاست‌جمهوری، سکوی خدمت به مردم است

کارشناس مسائل سیاسی گفت: میز ریاست جمهوری، سکوی خدمت به مردم است و ماندگار نخواهد بود، بنابراین باید در زمان برعهده گرفتن مسئولیت با تلاش شبانه‌روزی قدردان ملت بود.

سعید جمالی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح فردیس» گفت: خوشبختانه در دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری مشارکت افزایش یافت و مردم با حضور در پای صندوق‌های رأی مهر تائیدی بر نظام زدند.

کارشناس مسائلی سیاسی و مدرس دانشگاه ادامه داد: در دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری مسعود پزشکیان توانست با حداکثر آراء نهمین رئیس‌جمهور ایران شود.

وی افزود: رسالت سنگینی بر دوش رئیس‌جمهور منتخب است زیرا باید جایگزین شهیدجمهوری شود که در راه خدمت به مردم جان خود را فدا کرد و شب و روز برای خدمت‌رسانی به ملت نمی‌شناخت.

جمالی تصریح کرد:‌امیدواریم دولت جدید اصلاحات همانند تجربه‎‌های قبلی تمام تخم‌مرغ‌های خود را در سبد مذاکره نگذارد، زیرا به فرموده مقام معظم رهبری غرب و اوپا هیچ‌گاه خیرخواه ملت ایران نبوده و نیستند.

این کارشناس گفت: ایران کشوری ثروتمند است و باید با تکیه بر توان داخلی می‌توان کشور را به خودکفایی رساند و مهمترین مؤلفه ارتباط با غرب نیزحفظ استقلال و اقتدار کشور است.

وی ادامه داد: در سال‌های اخیر شهید رئیسی اقدامات ارزشمندی در حوزه تولید و احیای کارخانه‌های راکد انجام داد که بر هیچ کس پوشیده نیست و رشد اقتصادی در کشور با همه تحریم‌ها رقم خورد.

جمالی افزود: رئیس‌جمهور منتخب باید با برنامه و کابینه قوی ایران را به قله برساند تا به لطف الهی شاهد تشکیل حکومت عدل مهدوی باشیم و پرچم اسلام را به صاحب برحقش یعنی امام زمان (عج) واگذار کنیم.

این کارشناس تأکید کرد: اگر امروز ایران جشن ۴۵ سالگی خود را جشن می‌گیرد، خون‌های بسیاری ریخته شده تا به این جایگاه رسیدیم و مسئولان کشور باید با حفظ اقتدار کشور قدردان شهدا باشند.

وی در پایان اظهار داشت: میز ریاست، سکوی خدمت به مردم است و ماندگار نخواهد بود، بنابراین باید در زمان برعهده گرفتن مسئولیت با تلاش شبانه‌روزی قدردان ملت بود.

الهه ملاحسینی – صبح فردیس

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از