حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/04/14 شمسی | 2024/07/04 میلادی

مسئولان عملکرد دولت را برای مردم تبیین کنند

مسئولان عملکرد دولت را برای مردم تبیین کنند

فرماندار شهرستان فردیس ارائه عملکرد و دستاوردهای دولت در استان و شهرستان را در افزایش مشارکت عمومی انتخابات مهم دانست.

گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح فردیس»؛ خداداد کاشفی، امروز در جلسه کمیته مشارکت همگانی انتخابات که در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، گفت: در راستای تبیین عملکرد دولت و دستگاه‌های اجرایی اقدامات لازم صورت بگیرد.

کاشفی خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی، بیان کرد: مسئولان باید خدمات دولت را در جهت آگاه‌سازی و مدیریت عموم جامعه به خوبی منعکس و تبیین کنند و در این راستا باید از ظرفیت رسانه‌ها بیش از پیش در آگاه سازی جامعه استفاده شود.

فرماندار فردیس ادامه داد: تولید و انتشار محتواهایی با مضمون دستاوردهای دولت سیزدهم با هدف امیدآفرینی باید صورت بگیرد چرا که سعی ما در افزایش مشارکت گسترده مردم در انتخابات است.

کاشفی با اشاره به اینکه در آستانه عید غدیر فضاسازی شهری و جشن های این عید سعید به‌صورت ویژه برگزار شود افزود : برگزاری جشن ها و مراسمات مذهبی ایام الله عید سعید غدیر بهترین فرصت برای ایجاد شور و نشاط انتخاباتی است که باید از این فرصت به نحو مطلوب استفاده گردد.

رئیس هیات اجرایی ستاد انتخابات شهرستان فردیس با اشاره به در پیش بودن انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در روز ۸ تیر، افزود: در این روزها باید برنامه هایی برای انتخاب فرد اصلح، افزایش مشارکت و حضور پررنگ مردم در پای صندوق های رای برگزار کنیم.

منبع: سایت فرمانداری فردیس

انتهای خبر/ 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از