حالت تاریک
  • چهارشنبه, 1403/04/13 شمسی | 2024/07/03 میلادی
کارشناس مسائل سیاسی به «صبح‌فردیس» گفت:

رسمِ دعوت را در انتخابات ۱۵تیرماه پررنگ کنیم

رسمِ دعوت را در انتخابات ۱۵تیرماه پررنگ کنیم

کارشناس مسائل سیاسی گفت: در انتخابات ۱۵ تیرماه باید رسم دعوت که از سنت‌های اصیل ایرانیان است را برجسته کنیم و همه را برای حضور حداکثری دعوت کنیم.

علی صادقی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح فردیس» گفت: انقلاب اسلامی در ۴۵ سالگی به درخت تنومندی تبدیل شده است و عزت و اقتدار امروز خود را مدیون مردمی بوده که همیشه در بزنگاه‌ها پشت نظام و ولایت‌ایستاده‌اند.

کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: انتخابات مظهر مردم‌سالاری دینی است و ملت در تمامی موضوعات مهم و سرنوشت‌ساز کشور نقش داشته و دارند.

وی با اشاره به اینکه‌امید یعنی من و شما در کنار همدیگر دشمن را در جنگ رسانه به زانو درآوریم، ادامه داد: گفتمان انقلاب اسلامی همه گفتمان‌ها را به زانو درآورده است و‌امید نیز تکثیر می‌شود و ما باید پیام‌آور‌امید در دنیا باشیم.

صادقی تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی به مهمترین محور مقاومت در دنیا تبدیل شده و این مهم باعث ترس دشمنان نظام شده اما ما باید با انتخاب رئیس‌جمهوری اصلح جریان مقاومت را تقویت کنیم و صدای مظلومیت مردم دنیا باشیم.

این کارشناس گفت: عملیات وعده صادق تمام سناریوی رژم غاصب صهیونیستی را برهم زد و ایران توانست با موشک‌های خود حساس‌ترین نقاط اسرائیل را نشان بگیرد و اقتدار ایران به جایی رسیده که دشمن حتی نمی‌تواند این حمله را پاسخ دهد و ما در دولت شهید رئیسی با حفظ بر استقلال کشور به این جایگاه رسیدیم.

وی ادامه داد: رئیس‌جمهور آینده باید راه شهید رئیسی را ادامه دهد و عزت و اقتدار کشور را حفظ کند زیرا غرب هیچ گاه خیرخواه ملت نبوده و نیست.

صادقی افزود: انتخاب ۱۵ تیرماه بسیار مهم بوده و سرنوشت کشور برای رسیدن به قله به این انتخاب وابسته است، بنابراین همه در این مهم نقش دارند تا اصلح‌ترین فرد را برای جایگاه ریاست‌جمهوری انتخاب کنند.

این کارشناس تأکید کرد: در انتخابات ۱۵ تیرماه باید رسم دعوت که از سنت‌های اصیل ایرانیان است را برجسته کنیم و همه را برای حضور حداکثری دعوت کنیم.

وی بیان کرد: چشم دنیا به انتخابات است و هرچه باشکوه‌تر برگزار شود رزمایش اقتدار و امنیت ایران بوده و خشم دشمنان را به همراه خواهد داشت.

صادقی در پایان اظهار داشت: مردم ایران قدردان زحمات رئیس‌جمهور شهید هستند و برای امتداد راه آیت‌الله رئیسی فردی اصلح را انتخاب می‌کنند تا خون شهدا پایمال نشود.

الهه ملاحسینی – صبح فردیس

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از