حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/04/14 شمسی | 2024/07/04 میلادی
کارشناس مسائل سیاسی به «صبح‌فردیس» گفت:

ریاست‌جمهوری صحنه خدمت به مردم است

ریاست‌جمهوری صحنه خدمت به مردم است

کارشناس مسائل سیاسی گفت: یاست جمهوری جایگاه رسیدن به قدرت نیست، بلکه سکوی خدمت شبانه‌روزی برای خدمت به مردم است و اصلاً شوخی‌بردار نیست.

مهدی‌امیدی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح فردیس» گفت: در انتخابات پیش‌رو انتخاب فرد اصلح بسیار اهمیت دارد زیرا قرار است ۴ سال سکانداری کشور را برعهده گیرد.

کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: شهید رئیسی با تکیه بر توان داخلی و توکل به خداوند متعال سکانداری کشور را برعهده گرفت و با کار شبانه‌روزی امروز ایران را به قله نزدیک کرد.

امیدی افزود: اگر نگاه نامزدی به غرب باشد و حل مشکلات کشور را در سبد مذاکره بجوید، قطعاً دوران ریاست جمهوری ۱۲ و ۱۳ دولت تکرار می‌شود.

این کارشناس تصریح کرد: شب گذشته مناظره اول برگزار شد و مردم ما به خوبی می‌توانند از روی این مناظرات فرد اصلح را برگزینند.

وی با اشاره به اینکه رئیس‌جمهور وظیفه خطیری بر عهده دارد، گفت: بر عهده گرفتن سکان مدیریت کشور کار ساده‌ای نیست و اگر نامزدی بدون برنامه باشد، قطعاً در روز‌های نخست ریاست جمهوری شکست خواهد خورد.

امیدی با بیان اینکه درخت تنومند انقلاب در ۴۵ سالگی رئیس‌جمهوری قوی، مقتدر و مغتنم احتیاج دارد، ادامه داد: امتداد انقلاب اسلامی به حکومت مهدوی ختم خواهد شد و رئیس جمهور باید برای رسیدن به حکومت عدل امام زمان (عج) تلاش کند.

این کارشناس افزود: اعتماد به غرب و حل مشکلات با مذاکره هیچ عایدی برای کشور ندارد، رئیس‌جمهور باید نگاهش به داخل باشد و مبنای ارتباطش با غرب حفظ اقتدار کشور باشد.

وی بیان کرد: مقام معظم رهبری در مراسم ارتحال امام نقشه راه را مشخص کردند و رئیس‌جمهوری باید انتخاب کنیم که پیرو امر ولایت باشد زیرا هرگاه مطالبه رهبری بر روی زمین ماند، ضربه خوردیم.

امیدی گفت: ریاست جمهوری جایگاه رسیدن به قدرت نیست، بلکه سکوی خدمت شبانه‌روزی برای خدمت به مردم است و اصلاً شوخی بردار نیست.

این کارشناس در پایان اظهار داشت: اگر مردم آمار و ارقام دستاورد‌های دولت ۱۱ و ۱۲ را با نتایج ۳۳ ماهه دولت رئیسی مقایسه کنند، خودشان متوجه می‌شوند که انتخاب اصلح یعنی چی و چرا اینقدر ما بر روی آن تأکید داریم.

الهه ملاحسینی – صبح فردیس

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از