حالت تاریک
  • جمعه, 1403/04/15 شمسی | 2024/07/05 میلادی
عضو هیأت علمی دانشگاه به «صبح‌فردیس» گفت:

مردم بابصیرت فرد اصلح را انتخاب می‌کنند

مردم بابصیرت فرد اصلح را انتخاب می‌کنند

عضو هیأت علمی دانشگاه گفت: مردم بابصیرت فرد اصلح را برای سکانداری ریاست‌جمهوری انتخاب می‌کنند زیرا در دولت سیزدهم نتیجه انتخاب شایسته را دیدند.

حمید زندی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح فردیس» گفت: دو مناظره دور دوم انتخابات ریاست جمهوری به پایان رسید و عملکرد رسانه ملی در برگزاری مناظره‌ها خوب ارزیابی می‌شود.

مدرس دانشگاه و عضو هیأت علمی دانشگاه پیام نور هشتگرد ادامه داد: مردم با دیدن این دو مناظره قطعاً تصمیم نهایی خود را خواهند گرفت زیرا در این برنامه‌ها نماینده اصلح مشخص بود.

وی افزود: انتخابات پیش‌رو به دلیل اینکه کشور در آستانه رسیدن به قله است، بسیار اهمیت دارد و وظیفه ملت انتخاب رئیس‌جمهوری با حداکثر آراء است.

زندی تصریح کرد: امروز انقلاب به درخت تنومندی تبدیل شده که فرصت آزمون و خطا ندارد و باید مسیری را انتخاب کنیم که ما را به قله برساند یعنی رئیس‌جمهوری را برای سکانداری انتخاب کنیم که ما را هرچه زودتر به قله برساند.

این کارشناس گفت: تخریب کاندیدا به هیچ عنوان عقلانی و جایز نیست، مردم ایران در طول تاریخ با بصیرت خود راه حق را انتخاب کردند و در مورد کاندیدای ریاست‌جمهوری هم مردم می‌دانند که حرف کدام نامزد صحیح و سخن کدام نامزد در راستای تخریب دیگری است.

وی با بیان اینکه شهید رئیسی توانست با تکیه بر توان داخلی و حفظ اقتدار کشور بر تحریم‌ها غلبه کند، ادامه داد: هیچ کس نمی‌تواند اقدامات شایسته دولت سیزدهم را انکار کند زیرا ما در این دولت در آرامش کامل زندگی کردیم وچشم‌مان به غرب نبود و هر روز تنش نداشتیم و قیمت‌ها در ثبات کامل بود.

زندی افزود: در دولت دوازدهم و سیزدهم یک دفعه صبح از خواب بیدار می‌شدیم و با روند صعودی قیمت‌ها مواجه بودیم، مردم بهترین داوران هستند و حق را تشخیص می‌دهند.

این کارشناس در پایان اظهار داشت: امتداد خط شهید رئیسی بسیار اهمیت دارد، بنابراین مردم به حق رأی دهند تا کشور مسیر پیشرفت خود را ادامه دهد و از مسیر رشد خارج نشود زیرا اگر فردی را انتخاب کنیم که قبل از این نیز در دولت ۸ ساله روحانی تجربه آن را چشیدیم، جز ذلت و‌امید واهی چیزی عاید کشور نخواهد شد.

الهه ملاحسینی – صبح فردیس

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از