حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/07/15 شمسی | 2024/10/06 میلادی
یادداشت اختصاصی «صبح‌فردیس»؛

صیانت از منافع ملی یک ضرورت در دولت‌چهاردهم

صیانت از منافع ملی یک ضرورت در دولت‌چهاردهم

معصومه علی‌یاری، فعال سیاسی طی یادداشتی اختصاصی نوشت: صیانت از منافع ملی یک اصل مهم در دولت چهاردهم است و باید بیش از گذشته حواس‌مان به دشمنان نظام باشد.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح فردیس»؛ معصومه علی‌یاری، فعال سیاسی طی یادداشتی اختصاصی نوشت: انتخابات زودهنگام، پرتنش وهیجان ریاست‌جمهوری اخیر به پایان رسید و مثل همیشه مقاطع دیگر انقلاب اسلامی، آزمونی برای همه مردم بود. علما، مراجع، سیاسیون، دانشگاهی‌ها، تجار، فرهنگی‌ها و آحاد مردم نیز در این ماراتن بزرگ سیاسی امتحان شدند.

مهمترین وظیفه انجام تکلیف و شرکت در انتخابات بود که به لطف خداوند و بر اساس آمار ۵۰ درصد مردم در انتخابات دور دوم شرکت کردند و مهر تأییدی بر نظام زدند و به فرمان ولایت لبیک گفتند و نکته مهم دیگر انتخاب اصلح بود که مرحله سخت‌تر این آزمون بود و با انتخاب مردم جناحی که خود را حزب‌اللهی نمی‌دانند، پیروز شد.

این اولین باری نیست که این طیف موفق به تشکیل دولت می‌شوند، اتفاقاً تاکنون چند بار مسئولیت اداره اجرایی کشور را در دست داشته‌اند، بنابراین کار کردن با این گروه هرچند سخت اما نشدنی نیست و تجربه کافی در این زمینه وجود دارد.

چند اقدام در این زمینه پیشنهاد می‌گردد:

۱- یاس و ناامیدی و سرخوردگی و وادادگی ممنوع است و با شکر مشارکت ۵۰ درصدی و‌امید به آینده کار و تلاش مضاعف و متفاوتی را باید آغاز کرد.

۲-وظیفه نظارت عمومی و پاسداشت آرمان‌ها و مطلوب‌های امام و انقلاب و رهبری و سفارش و وصیت شهدا باید با جدیت و دقت فراوان پیگیری شود و هیچ‌گونه اغماضی در این عرصه قابل قبول نیست.

۳- معیار و مبنای رفتار و اقدامات ما ولی امر و مقتدا و رهبرمان است، باید تلاش کنیم نه از او جا بمانیم و نه از او جلوتر رویم مهم تبعیت آگاهانه و مدبرانه از‌ایشان است.

۴- حواسمان بیش از پیش به دشمن باشد. ما حافظ انقلاب اسلامی هستیم، بنابراین باید با چشمانی باز همه نیات، تحرکات و اقدامات دشمنان ایادی داخلی و خارجی آن‌ها را دقیقاً رصد کرده و جای هیچ‌امیدواری برای آن‌ها نگذاریم.

۵- خط مقاومت، جریان اصلی تحولات جهانی است و باید هوشیارانه و مسئولانه در حمایت، هدایت و همراهی با این جریان فعال و مبتکر باشیم.

و کلام آخر ما ملت امام حسین (ع) هستیم و روز اول محرم است که یک سال منتظرش بودیم. وظیفه و عرض ارادت‌مان به ساحت نورانی حضرت سیدالشهدا (ع) تعلل و تأخیر نشود، پررنگ‌تر از همیشه عزادار آقای عالم حضرت اباعبدالله الحسین (ع) باشیم.

الهه ملاحسینی – صبح فردیس

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از