حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/04/10 شمسی | 2024/06/30 میلادی
رئیس بسیج دانش‌آموزی‌فردیس به «صبح‌فردیس» گفت:

رأی‌اولی‌های فردیسی آماده حضور در انتخابات هستند

رأی‌اولی‌های فردیسی آماده حضور در انتخابات هستند

رئیس بسیج دانش‌آموزی‌ فردیس گفت: رأی‌اولی‌های فردیس آماده حضور در انتخابات هستند و شهرستان برنامه‌های مختلفی در جهت اهمیت حضور و انتخاب اصلح برای دانش‌آموزان برگزار کرد.

سعید دهسنگی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح فردیس» گفت: من به همه دانش‌آموزان و اولیای عزیز که دلشان برای ایران می‌طبد و پیشرفت کشور را می‌خواهند، توصیه می‌کنم که در انتخابات شرکت کنند و با انتخاب رئیس‌جمهور شایسته این کشور بتوانند برای ساخت ایرانی آباد سهیم باشند.

رئیس بسیج دانش‌آموزی ناحیه ۲ کرج و شهرستان فردیس ادامه داد: رئیس‌جمهور باید پرتلاش و پرکار باشد تا بتواند سیاست‌های کلی که تبیین و نوشته شده در مرحله اجرا عملیاتی کند.

وی افزود: در بحث سیاست‌گذاری نقشه راه و برنامه‌ها مشخص است، فقط رئیس‌جمهور آینده باید فرد اجرایی و فعالی باشد و بتواند از دل این برنامه‌ها و سیاست‌ها ایران را به پیشرفت و آبادانی برساند.

دهسنگی تصریح کرد: در مناسبت‌های ماه ذی‌الحجه بسیج دانش‌آموزی فردیس برنامه‌های متنوعی را برای دانش‌آموزان به ویژه رأی‌اولی‌ها برگزار کرد.

رئیس بسیج دانش‌آموزی فردیس گفت: شاخصه‌های رئیس‌جمهور اصلح برگرفته از بیانات مقام معظم رهبری برای دانش‌آموزان به ویژه رأی‎اولی‌ها تبیین شده زیرا انتخاب فرد شایسته برای سکانداری کشور در رسیدن ایران به قله بسیار مؤثر است.

وی ادامه داد: کرسی‌های آزاداندیشی ویژه انتخابات در مدارس برای رأی‌اولی‌ها برگزار شده که دانش‌آموزان از این نوع برنامه‌ها بسیار استقبال می‌کنند و ما حتی برای اولیای دانش‌آموزان نیز نشست‌های بصیرتی با موضوع انتخابات را برگزار کردیم تا بتوانیم با روشنگری سهم خودمان را در انتخابات به نحو شایسته ایفا کنیم.

دهسنگی در پایان اظهار داشت: تمام هدف و رویکرد ما در انتخابات حضور باشکوه در پای صندوق‌های رأی و انتخاب فرد اصلح است و تمام برنامه‌های بسیج دانشجویی با این دو رویکرد تبیین و اجرا شده تا دانش‌آموزان در انتخابات حضورباشکوه و فعالی داشته باشند و نقش خود را برای آینده کشور ایفا کنند و برگ زرین دیگری را در ۸ تیرماه در تاریخ این مرزوبوم رقم بزنند.

الهه ملاحسینی – صبح فردیس

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از