حالت تاریک
  • سه‌شنبه, 1403/04/12 شمسی | 2024/07/02 میلادی
مدرس دانشگاه در گفتگو با «صبح فردیس»:

مردم پیروز حقیقی انتخابات هستند

مردم پیروز حقیقی انتخابات هستند

مدرس دانشگاه گفت: مردم پیروز حقیقی انتخابات هستند که با حضور حداکثری خود برگ زرین دیگری در طول تاریخ انقلاب رقم زدند.

علی زمانی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح فردیس» گفت: مردم پیروز حقیقی انتخابات هستند که با حضور حداکثری خود برگ زرین دیگری در طول تاریخ انقلاب رقم زدند.

مدرس دانشگاه ادامه داد: دشمن از روز سانحه پرواز اردیبهشت و شهادت شهدای خدمت تلاش کرد که دستاورد‌های بزرگ دولت سیزدهم را کمرنگ نشان دهد اما از آنجایی که عزت از آن خداوند است، پیروز نشد و مردم با حضور حداکثری ثابت کردند که پای کار نظام هستند و خواهند بود.

وی افزود: کشور علیرغم اینکه آمادگی قبلی نداشت اما توانستیم در کوتاه‌ترین زمان ممکن دوره چهاردهم ریاست جمهوری را انجام دهیم.

زمانی با بیان اینکه رسالت رئیس‌جمهور آینده بسیار سنگین است، تصریح کرد: رئیس‌جمهور آینده باید در عمل خادم مردم باشد و تلاش کند با حفظ اقتدار کشور برای ایرانی آباد گام بردارد زیرا شهد رئیسی با تکیه بر توان داخلی و بدون نگاه به غرب کشور را مدیریت کرد و به اقتدار و آبادانی رساند.

مدرس دانشگاه با اشاره به اینکه رئیس‌جمهور باید جای شهید رئیسی سکانداری کشور را برعهده گیرد، گفت: ادامه راه شهید رئیسی بسیار اهمیت دارد زیرا‌ایشان با خدمت صادقانه و بی‌منت به الگوی موفق ریاست‌جمهوری در کشور تبدیل و برای همیشه در قلب‌ها ماندگار شدند.

وی ادامه داد: مردم همیشه در بزنگاه‌ها پای کار نظام بوده و هستند و مسئولین به ویژه ریاست‌جمهور با دامنه گسترده اختیاراتی که دارد باید با تکیه بر توان داخلی به ملت خدمت کند.

زمانی افزود: خون شهدای بسیاری ریخته شده تا امروز کشور به این جایگاه برسد و اهمیت حفظ و پاسداری خون شهدا جز خدمت صادقانه میسر نیست.

مدرس دانشگاه در پایان اظهار داشت: از مردم که با حضور خود در پای صندوق‌های رأی مشت محکمی بر دهان مستکبران زدند، تشکر می‌کنم و رئیس‌جمهور آینده باید با خدمت و تلاش شبانه‌روزی قدردان این ملت باشد.

الهه ملاحسینی – صبح فردیس

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از