حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/06/29 شمسی | 2024/09/19 میلادی
مدیر آموزش و پرورش فردیس به «صبح‌فردیس» گفت:

۸۵۰۰کلاس‌اولی در فردیس سال‌تحصیلی‌جدید را آغازمی‌کنند

۸۵۰۰کلاس‌اولی در فردیس سال‌تحصیلی‌جدید را آغازمی‌کنند

مدیر آموزش و پرورش فردیس گفت: بیش از ۸ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز پایه اول در این شهرستان در سال تحصیلی جاری فصلی جدید در زندگی خود را در مدارس آغاز می‌کنند.

ابوالحسن معظمی گودرزی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح فردیس» گفت: ضمن تبریک هفته وحدت و همچنین آغاز سال تحصیلی، ما هر سال در شهرستان فردیس رشد تعداد دانش‌آموزان را داریم.

مدیر آموزش و پرورش فردیس ادامه داد: مهاجرت در فردیس زیاد است و جمعا بالغ بر ۱۱۰ هزار دانش‌آموز در این شهرستان در سال تحصیلی جدید وجود دارند.

وی با اشاره به تعداد دانش‌آموزان پایه اول فردیس افزود: بیش از ۸ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز پایه اول در این شهرستان در سال تحصیلی جاری فصلی جدید در زندگی خود را در مدارس آغاز می‌کنند.

معظمی تصریح کرد: برخلاف استان‌های دیگر که افت ثبت‌نام در پایه اول را دارند، در کرج و فردیس تعداد دانش‌آموزان روند رو به رشدی داشته و یکی از علت‌های آن زاد و ولد و یک درصد دیگر از آن به مهاجرت برمی‌گردد.

مدیر آموزش و پرورش فردیس گفت: ما انتظاری طبق فرمایشات مقام معظم رهبری در رشد جمعیت داریم و‌امیدواریم بحث فرزندآوری را تقویت کنیم و جمعیت شیعه افزایش پیدا کند.

وی ادامه داد: ما مراسم‌های زیادی همزمان با آغاز سال تحصیلی در شهرستان فردیس داریم، جشن غنچه‌ها را در مدرسه پیک انقلاب و همچنین جشن شکوفه‌ها را در مدرسه ایلیایی شهرک وحدت به نمایندگی از ۸ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز کلاس اولی برگزار کردیم.

معظمی در پایان تصریح کرد: یکشنبه یکم مهرماه همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، زنگ بازگشایی کلی همه مدارس را داریم که به نمایندگی از تمامی مدارس در یکی از مدارس روستای فرخ آباد این زنگ به صدا درمی‌آید، این مهم زنگ مدارس و هم زنگ مقاومت و ایثار است، امسال کار دیگری که انجام شده، زنگ نماز است و قرار شده که زنگ نماز نیز در مدارس نواخته شود و نماز جماعت در مدرسه کاشانی‌‎پور به امامت امام جمعه فردیس برگزار شود.

الهه ملاحسینی – صبح فردیس

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از