حالت تاریک
  • چهارشنبه, 1403/06/28 شمسی | 2024/09/18 میلادی
رئیس سازمان آتش‌نشانی فردیس تشریح کرد:

برنامه‌های ویژه مدیریت‌شهری فردیس به مناسبت روز آتش‌نشان

برنامه‌های ویژه مدیریت‌شهری فردیس به مناسبت روز آتش‌نشان

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فردیس ضمن تشریح برنامه های۷ مهر، روز آتش‌نشانی و ایمنی، از برگزاری مراسم بزرگداشت این روز خبر داد.

گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح فردیس»؛ حسین عاشوری در نشست هماهنگی برگزاری مراسمات ویژه روز آتش نشان، در خصوص این خبر اظهار کرد: به مناسبت ۷ مهر روز آتش‌نشان و به پاس خدمات و زحمات شبانه روزی آتش‌نشانان برای حفظ جان و مال شهروندان، مراسم بزرگداشتی با حضور مسوولان شهرستان و مدیران شهری برگزار وتقدیراز همه کارکنان این سازمان  به ویژه  آتش نشانان نمونه، بازنشسته ، ایثارگر ونفرات برتر مسابقات ورزشی عملیاتی تجلیل می شوند.

وی برگزاری رژه خودرویی و نمایش توان عملیاتی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فردیس  در سطح شهر، تبیین خدمات و اقدامات این سازمان در قالب ویدیو و ارائه گزارش عملکرد یکساله سازمان را از جمله برنامه‌های ویژه این مناسبت برشمرد.

عاشوری ترویج فرهنگ ایمنی و پیشگیری از حوادث را از جمله اهداف و برنامه های مستمر سازمان آتش‌نشانی شهرداری فردیس برشمرد و گفت:  علاوه بر برنامه های آموزشی که در طول سال در مدارس و محلات مختلف شهر برگزار می شود،  به مناسبت ۷ مهرماه، توزیع  کتاب‌ و بروشورهای آموزش شهروندی در بین نمازگزاران در نماز جمعه روز ششم مهرماه در دستور کار قرار دارد.

وی افزود:  گلباران مزار شهدا توسط آتش‌ نشانان، حضور در نماز جمعه و تقدیر از تیم ها و دیدار با خانواده های معظم شهدا از جمله برنامه های سازمان آتش نشانی فردیس است که به مناسبت هفتم مهرماه در طول یک هفته اجرایی می شود.

منبع: مدیریت شهری فردیس

انتهایخبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از