حالت تاریک
  • دوشنبه, 1403/07/23 شمسی | 2024/10/14 میلادی
مدیر آموزش‌و‌پرورش فردیس در گفتگو با «صبح‌فردیس»:

برای ساخت‌مدرسه در فردیس خیّرهست، زمین نیست

برای ساخت‌مدرسه در فردیس خیّرهست، زمین نیست

مدیر آموزش و پرورش فردیس گفت: برای ساخت‌ مدرسه در فردیس مشکل زمین داریم و خیرین منتظر زمین هستند تا بتوانیم کمبود سرانه آموزشی در شهرستان را برطرف کنیم.

ابوالحسن معظمی گودرزی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح فردیس» گفت: انتظاری که آموزش و پرورش از شورا‌ها و همه مسئولان دارد این است که باید به داد فردیس برسند.

مدیر آموزش و پرورش فردیس ادامه داد: رشد ساخت و ساز در فردیس در سطح بالایی است و از هر ۲۰۰ واحدی که ساخته می‌شود باید یک واحد آموزشی نیز وجود داشته باشد اما متأسفانه این اتفاق رخ نداده است و ما در کل پروژه‌های انجام شده و کار‌هایی که خودمان انجام داده‎ایم، تقریباً ۱۴ پروژه است که یکسری از آن‌ها آماده شده و مابقی در حال احداث است و سر جمع در این ۲ سالی که بنده مسئولیتی در ناحیه ۲ داشته‌ام، ۲ قطعه زمین در شهرک وحدت به این موضوع اختصاص داده شده و ما انتظار کمک و یاری بیش‌تری داریم.

وی افزود: سالن ورزش ایلیای شهرک وحدت به نام سالن جانان را یکی از ایثارگران تکمیل کردند و اگر زمین به ما تعلق بگیرد خیرین نیز وجود دارند که به ما کمک کنند.

معظمی تصریح کرد: امسال سال آخر شورا است، امیدواریم مسئولان شهری با تدابیر اساسی برای حل مشکل سرانه آموزشی شهرستان فردیس تدابیری بیندیشند تا ما نیز شرمنده خانواده‌ها نباشیم. 

مدیرآموزش و پرورش فردیس گفت: ساخت مدرسه برای آموزش و پرورش نیست و برای همه مردم است، زیرا رمز موفقیت کشور توجه به آموزش و پرورش است. در کل شهرستان‎‌ها کمترین فضا را شهرستان فردیس دارد و خواهشمند هستیم که این موضوع به گوش مسئولان برسد. این دغدغه وجود دارد و باید آتش به اختیار و از خود هزینه‌ها را پرداخت کنیم و این زمین‌‎‌هایی که کاربری آموزش و پرورش هستند و داریم مسئولان برای ساخت مدرسه در این مکان‌ها پیگیری کنند و مسئولان استانی کمک بیشتری کنند تا گره کار باز شود.

وی در پایان اظهار داشت: انتظاری از اولیا محترم در بحث تربیتی داریم، موضوع تربیتی در رأس امور ما است، بحث آموزش را ما هدایت می‌کنیم و توصیه‌ای که داریم انجمن و اولیای مدارس با هم هماهنگ شوند و این فرزندان که مانند گل هستند را آبیاری کنند، اگر گل را دو نفر متفاوت آبیاری کنند یا خشک می‌شود و یا آسیب می‌بیند، باید با هم هماهنگ شوند تا رشد بهتری داشته باشند.

الهه ملاحسینی – صبح فردیس

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از