حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/07/22 شمسی | 2024/10/13 میلادی
علی شیرین‌زاد:

انتزاع فردیس‌از‌کرج ارتقاء سرانه‌های فردیس را رقم‌ می‌زند

انتزاع فردیس‌از‌کرج ارتقاء سرانه‌های فردیس را رقم‌ می‌زند

نماینده مجلس با بیان اینکه انتزاع منجر به ارتقا سرانه‌های شهرستان فردیس می‌شود، گفت: باتوجه به اینکه سند برخی املاک فردیس به نام کرج است در امور مربوط به تغییر کاربری و ایجاد زیرساخت‌ها چالش وجود دارد.

گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح فردیس»؛ علی شیرین زاد، رئیس مجمع نمایندگان استان البرز، در حاشیه برپایی میز خدمت در مصلی فردیس، در جمع اصحاب رسانه، به چالش‌های موجود در استان اشاره کرد و گفت: سعی کردیم برای ارائه خدمات به مردم هیچ فرصتی را از دست ندهیم، همچنین در سطح مجلس و کمیسیون در حال تلاش هستیم از منافع و حقوق مردم حفظ حراست کنیم.

شیرین زاد با اشاره به اینکه به مسائل استان اشراف دارم، افزود: معتقدیم انتزاع املاک شهرستان فردیس از شهر کرج، یکی از مهمترین معضلات است که طی نشستی با شوراهای شهر کرج و فردیس پیگیری و مقرر شد در جلسه‌ای با حضور نمایندگان هر دو مدیریت شهری اتفاقا مثبتی را رقم بزنیم.

وی با بیان اینکه انتزاع منجر به ارتقا سرانه‌های شهرستان فردیس می‌شود، ادامه داد: باتوجه به اینکه سند برخی املاک فردیس به نام کرج است در امور مربوط به تغییر کاربری و ایجاد زیرساخت‌ها چالش وجود دارد.

دبیراول کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در ادامه کم‌آبی را یکی دیگر از معضلات شهرستان فردیس برشمرد و گفت: طی نشستی که با آب‌منطقه‌ای استان برگزار شد، امیدواریم بتوانیم ظرف ۳ سال آینده بحران افت فشار آب و کم آبی در فردیس را به صورت ریشه‌ای برطرف کنیم.

شیرین‌زاد تصریح کرد: موضوع مهم دیگر مسئله ساماندهی آب‌های سطحی و بهره وری از آب چاه توسط نیروگاه منتظرقائم است که ساماندهی و رسیدگی به موضوع به صورت جدی دنبال می‌شود.

وی در پایان به ایجاد آرامستان در فردیس اشاره کرد و گفت: طی بازدیدی که صورت گرفت موضوع مانع تراشی از سوی اندیشه مطرح می‌شود، رایزنی‌ها در این خصوص در حال انجام است.

منبع: مدیریت شهری فردیس

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از