حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/07/22 شمسی | 2024/10/13 میلادی
یادداشت اختصاصی »صبح‌فردیس»؛

«کوه‌تویی» کتابی که خواننده را به تلاش وامی‌دارد

«کوه‌تویی» کتابی که خواننده را به تلاش وامی‌دارد

مریم نفیسی‌راد، نویسنده و مترجم طی یادداشتی نوشت: «کوه تویی» به خواننده یاد می‌دهد چگونه با دیواری که بین او و زندگی دلخواهش کشیده شده، روبه‌رو شود زیرا همین مواجهه مسیر آزادی و شکوفایی را باز می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «صبح فردیس»؛ مریم نفیسی‌راد، نویسنده و مترجم طی یادداشتی به تازه‌ترین اثر ترجمه خود پرداخت: برایانا ویست، نویسنده پرفروشی است که کتاب‌هایش در سراسر جهان شناخته و به ۴۰ زبان دنیا ترجمه شده‌اند. جدیدترین کتاب او با نام «کوه تویی» نخستین بار توسط فاطمه باغستانی و به‌همت انتشارات نسل‌نواندیش روانه بازار نشر ایران شد.

ویست که بیشتر کتاب‌هایش در زمینه هوش هیجانی و روان انسان است، در این کتاب به مفهوم جالب «خود ویرانگری» می‌پردازد. او مشکلات و چالش‌های زندگی را به کوهی تشبیه می‌کند که شاید بسیاری از ما ریشه آن را بیرون از خویش میکاویم اما در حقیقت آن کوه خود ما، افکار، برداشتها و رفتار‌هایمان است.

یکی از ویژگی‌هایی که کتاب «کوه تویی» منتشر‌شده در نسل‌نواندیش را از دیگر ترجمه‌های موجود متمایز می‌کند این است که مترجم علاوه بر تسلط کامل به ترجمه، خود دانشجوی ارشد روانشناسی است و مفاهیم این کتاب را بسیار روان و دقیق ترجمه کرده است.

«کوه تویی» به خواننده یاد می‌دهد چگونه با دیواری که بین او و زندگی دلخواهش کشیده شده، روبه‌رو شود زیرا همین مواجهه مسیر آزادی و شکوفایی را باز می‌کند در این کتاب شما با زخم‌هایتان آشنا می‌شوید، آن‌ها را می‌پذیرید و سهم خویش را در التیام‌شان می‌بینید. حالا می‌توانید با راهکار‌های معرفی‌شده به بهترین شکل بر خودتان چیره شوید و از خودویرانگری دست بردارید.

علاقه‌مندان به کتاب‌های روانشناسی و انگیزشی کتاب «کوه توپی» را از دست ندهند و با مطالعه این اثر خواننده متوجه اهمیت دقایق زندگی و لحظه لحظه عمر خود خواهد بود.

الهه ملاحسینی – صبح فردیس

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از