حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/07/22 شمسی | 2024/10/13 میلادی
«صبح‌فردیس»/ نماینده مردم‌کرج،فردیس و اشتهارد در مجلس:

پیگیر انتزاع املاک فردیس از کرج هستیم

پیگیر انتزاع املاک فردیس از کرج هستیم

نماینده مجلس گفت: مسأله انتزاع املاک فردیس از کرج را پیگیری کردیم، مقرر شد که جلساتی را با شورای شهر کرج و فردیس برگزار کنیم، مسأله انتزاع املاک فردیس از کرج اتفاق بیفتد، خیلی از مشکلات فردیس حل می‌شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح فردیس»؛ علی شیرین‌زاد در خطبه‌های پیش از نماز جمعه فردیس در جمع نمازگزاران گفت: در طول تاریخ انقلاب و نظام اسلامی بار‌ها تأثیر ویژه نماز جمعه را دیدیم و درک کردیم، شاید یکی از مثال زدنی‌ترین نماز جمعه، نماز جمعه نصر هفته گذشته به رهبری شایسته و همیشه در میدان بود.

نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تمامی مردم متدین شاهد و نظاره‌گر نماز جمعه نصر بودند، نمازی که حماسه آفرید، نمازی که پیوست فرهنگی، سیاسی و جنگ نرم که ادامه دهنده عملیات صادق ۲ بود.

وی افزود: دشمنان علیرغم تهدید‌ها نتواسنت در نماز جمعه نصر کاری انجام دهد و اقتدار جهان اسلام را در این نماز دیدید. بسیاری از افراد و چهره‌های تأثیرگذار دنیا اذعان کردند به خاطر این شجاعت و راهبری ما به دین شریف و مقتدر شیعه روی آوردند و این‌ها همه به دلیل رهبری شایسته انقلاب است.

نماینده مجلس فردیس تصریح کرد: بعد از عملیات مشکی وعده صادق ۲ و همچنین نماز جمعه نصر تأثیرات گسترده در دنیا داشت و موجب انفعال و ترس دشمن و باعث ایجاد ایجاد نشاط و حیات در جبهه مقاومت شد.

شیرین‌زاد گفت: تمام تلاش ما دفاع از منافع و حقوق مردم در مجلس است و منافعی که موجب رفاه مردم می‌شود، را پیگیری می‌کنیم.

وی ادامه داد: من بر مشکلات شهرستان فردیس فائق هستم، در ارتباطات و تعاملات چندجانبه سعی کردیم تا نظام مسائل شهرستان فردیس تهیه شود.

نماینده مجلس افزود: مسأله انتزاع املاک فردیس از کرج را پیگیری کردیم، مقرر شد که جلساتی را با شورای شهر کرج و فردیس برگزار کنیم، مسأله انتزاع املاک فردیس از کرج اتفاق بیفتد، خیلی از مشکلات فردیس حل می‌شود.

شیرین‌زاد بیان کرد: مسأله آب فردیس را با مدیر منطقه‌ای آب کرج مطرح کردیم و برای اختصاصاً شهرستان فردیس برنامه‌های خوبی داریم تا مشکلات کمبود آب شهرستان برطرف شود، ‌امیدوارم ظرف دو الی سه سال آینده مشکلات آب فردیس به سطح مطلوب برسد.

وی تأکید کرد: بحث آرامستان فردیس را پیگیر هستیم، بازدید جامعی از محل آرامستان شد، مشکلاتی بر روی این موضوع است، بنده باید این موضوع را پیگیری کنیم.

نماینده مجلس در پایان اظهار داشت: موضوع نوسازی ناوگان اتوبوسرانی، کمبودسرانه‌های آموزشی، فرهنگی و... صحبت شده و پیگیری‌های لازم انجام شده و در جلسات بعدی نتیجه پیگیری‌ها را به سمع شما می‌رسانم.

الهه ملاحسینی – صبح فردیس

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از