حالت تاریک
  • دوشنبه, 1403/04/18 شمسی | 2024/07/08 میلادی
معاونت فرهنگی سپاه فردیس به «صبح‌فردیس» گفت:

اجرای ۲۰ گروه سرودفردیسی پای صندوق‌های رأی

اجرای ۲۰ گروه سرودفردیسی پای صندوق‌های رأی

معاونت فرهنگی سپاه فردیس گفت: امروز ۲۰ گروه سرود شهرستان فردیس در پای صندوق‌های رأی، زنده برای مردم اجرا می‌کنند.

مهدی جلوخانی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «صبح فردیس» گفت: روز گذشته جشنواره سرود با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری فردیس با معاونت فرهنگی هنری سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان فردیس برگزار کرد.

معاونت فرهنگی وهنری سپاه ناحیه امام رضا (ع) فردیس ادامه داد: نزدیک به ۲۰ گروه سرود از شهرستان فردیس در این جشنواره شرکت کردند که جایزه گروه اول ۱۳ میلیون، گروه دوم ۱۰ میلیون، گروه سوم ۷ میلیون، گروه چهارم ۴ میلیون تومان بود و به تمامی شرکت‌کنندگان در جشنواره لوح تقدیر و گواهی حضور اهدا شد.

وی افزود: در این جشنواره امام جمعه، فرمانده سپاه، رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری و معاونت فرهنگی سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان فردیس، گروه‌های سرود، داوران جشنواره حضور داشتند.

جلوخانی تصریح کرد: محتوای گروه‌های سرود، غدیر، ایران قوی، انتخابات و شهید رئیسی بود که نظر مخاطبان و مردم را به خود جلب کرد.

وی گفت: گروه‌های سرود در جشن ۳ کیلومتری غدیر در شهرستان فردیس اجرای زنده داشتند و در انتخابات ۸ تیر ماه و ۱۵ تیرماه نیز این گروه‌های سرود در مکان‌های اخذ رأی برای مردم اجرای زنده دارند.

این مسئول ادامه داد: گروه‎‌های سرود امروز در پای صندوق‌های رأی به یاد شهید رئیسی و حاج قاسم سلیمانی اجرا دارند.


جلوخانی افزود: ظرفیت گروه‌های سرود در شهرستان فردیس چشم‌گیر است و باید در مراسمات استانی و شهرستانی از این ظرفیت استفاده شود.

وی در پایان اظهار داشت: برگزاری جشنواره‌های مختلف سرود نیز درخواست گروه‌ها بود تا بتوانند هنر خود را به مردم عرضه کنند و قرار است این جشنواره به مناسبت‌های مختلف و ویژه با همکاری دستگاه‌های اجرایی شهرستان برگزار شود.

الهه ملاحسینی – صبح فردیس

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از