حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/04/17 شمسی | 2024/07/07 میلادی
کارشناس مسائل سیاسی به «صبح‌فردیس» گفت:

انتخابات آزمون بزرگ انقلاب است

انتخابات آزمون بزرگ انقلاب است

کارشناس مسائل سیاسی گفت: انتخابات آزمون بزرگ انقلاب است و باید با انتخاب فرد اصلح از این آزمون موفق بیرون آمده و سکان مدیریت کشور را به فردی دهیم که مسیر پیشرفت متوقف نشود.

محمدجواد سبحانی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح فردیس» گفت: به کسی رأی بدهید که به انقلاب خدمت کند و مسیر پیشرفت کشور را با قول‌های واهی و حرف‌های بدون پایه و اساس متوقف نکند.

مدرس دانشگاه و تحلیلگر مسائل سیاسی ادامه داد: اکنون وقت تخریب نیست بلکه فرصت توکل، تمسک و برپایی روضه‌ها است تا نیت‌ها را خالص کرده و پیروزی انتخاب اصلح در انتخابات را از خداوند بخواهیم.

وی افزود: این انقلاب به برکت خون شهدا و توکل به خداوند در برهه‌های حساس و سرنوشت‌ساز به این جایگاه رسیده است و مردم همیشه با بصیرت خود حق را انتخاب کردند.

سبحانی تصریح کرد: اگر همگی یک همت کوچک کنیم می‌‎‌توانیم میزان مشارکت را از ۴۰ درصد به ۵۰ درصد برسانیم، بنابراین هر فردی وظیفه دارد دوستان، اقواام و آشنایان را با نیت خالص به حضور در انتخابات دعوت کند.

وی بیان کرد: اکنون تا جمعه شب مثل عملیات کربلای ۵ از خدا بخواهیم که فردی اصلح برای ریاست‌جمهوری برگزینیم و این مهم با اخلاص نیت‌ها ممکن است، اگر رزمنده‌ها در عملیات کربلای ۵ به خداوند توکل و‌ایمان نداشتند، قطعاً پیروزی حاصل نمی‌شد و امروز تکرار همان عملیات برای اقتدار نظام است.

این کارشناس با بیان اینکه انتخاب شایسته کشور را به توسعه و پیشرفت می‌رساند، گفت: انقلاب به درخت تنومند ۴۵ ساله تبدیل شده و فردی باید سکان اداره کشور را برعهده گیرد که برای ۴ سال آینده برنامه داشته باشد و چشمش به غرب نباشد.

سبحانی ادامه داد: تنها راه به زانو درآوردن تحریم‌ها توجه به داخل و استفاده از ظرفیت داخلی است، در سال‌های اخیر با توجه ویژه به تولید توانستیم از بسیاری از تحریم‌ها فرصت بسازیم.

وی افزود: وقتی ما در داخل کشور با تکیه بر ظرفیت بومی قوی شویم، دنیا خودش به دنبال ما خواهد آمد و به لطف خداوند ظرفیت‌های بی‌بدیلی در کشور وجود دارد که با تکیه و تمرکز با آن‌ها به ویژه در عرصه تولید، صنعت، کشاورزی و... می‌توانیم از تحریم‌ها فرصت بسازیم.

این کارشناس در پایان اظهار داشت: انتخابات آزمون بزرگ انقلاب است و باید با انتخاب فرد اصلح از این آزمون موفق بیرون آمده و سکان مدیریت کشور را به فردی دهیم که مسیر پیشرفت متوقف نشود.

الهه ملاحسینی – صبح فردیس

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از