حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/06/29 شمسی | 2024/09/19 میلادی
مدیر فضای سبز شهری شهرداری فردیس خبر داد:

آغاز عملیات اجرایی احداث پارک طالقانی فردیس

آغاز عملیات اجرایی احداث پارک طالقانی فردیس

مدیر سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری فردیس گفت: عملیات عمرانی احداث پارک طالقانی واقع در ضلع جنوب بیمارستان به آفرین فردیس به مساحت ۵ هزار متر مربع آغاز شده و در حال انجام است.

گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح فردیس»؛ حسین باباخانی با اعلام این خبر اظهار کرد: عملیات اجرایی احداث پارک طالقانی به مساحت ۵ هزار متر مربع با اعتبار ۲۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در حال اجرا است.

وی افزود: عملیات اجرایی پروژه شامل جدول گذاری، کفپوش و فضای سبز است و امکاناتی  از جمله مبلمان پارکی، زمین بازی کودکان و زمین بازی چند منظوره  برای دسترسی شهروندان در این پارک  فراهم می شود.

مدیر سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری فردیس با اشاره به موقعیت قرارگیری این پارک در ضلع جنوب بیمارستان به‌آفرین، افزود: این پارک با ایجاد چشم اندازی زیبا، محیطی مناسب را برای افزایش روحیه مراجعه کنندگان بیمارستان فراهم می‌کند.

باباخانی با تأکید بر اهمیت احداث پار‌ک های محله ای در جهت تسهیل در دسترسی شهروندان به فضای سبز، گفت: افزایش سرانه فضای سبز علاوه بر تاثیر مستقیمی که بر سلامت جسم و روان ساکنین شهری دارد، در توسعه پایدار شهر حائز اهمیت است.

منبع: مدیریت شهری فردیس

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از