حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/04/10 شمسی | 2024/06/30 میلادی
رئیس هیئت ورزش‌های‌رزمی فردیس به «صبح‌فردیس» گفت:

۱۳۲ رشته رزمی در فردیس فعال است

۱۳۲ رشته رزمی در فردیس فعال است

رئیس هیئت ورزش‌های‌رزمی فردیس گفت: ۱۳۲ رشته رزمی در فردیس فعال است و چندین رئیس سبک در شهرستان فعالیت می‌کنند.

جمشید هرمزی در گفتگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی «صبح فردیس» گفت: جام ورزش‌های رزمی که در انجمن ورزش‌های رزمی فعال بوده و چیزی حدود ۱۳۲ رشته ورزشی در این انجمن فعال هستند.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی فردیس ادامه داد: به لطف خداوند ما در شهرستان فردیس بخش عمده این رشته‌ها را فعال داریم و چندین رئیس سبک در شهرستان فعالیت می‌کنند.

وی افزود: با حمایت رئیس ورزش و جوانان فردیس خانه ورزش‌های رزمی نیز در اختیار ورزشکاران این حوزه است و ما الان دغدغه برگزاری مسابقات و رویداد‌های مختلف مثل آزمون و آموزش را نداریم.

هرمزی تصریح کرد: خانه ورز‌ش‌های رزمی در شهرستان فردیس فعال و در اختیار مربیان و ورزشکاران است و این دستاورد بزرگی برای ما می‌باشد.

این مسئول گفت: تیم‌های ورزش‌های رزمی شهرستان فردیس همیشه در مسابقات استانی در سکو بوده و الان در رشته‌های مختلف رزمی که درشهرستان فعال است ملی‌پوش، قهرمان آسیا و کشوری داریم.

وی ادامه داد: پوریا رستمی از قهرمانان ورزش‌های رزمی در بخش آماتور و حرفه‌ای است و تعداد قهرمانان این ورزش در فردیس چشم‌گیر است.

هرمزی افزود: از همین جا از همه مربیان و پیشکسوتان عزیز که در باشگاه‌های شهرستان فردیس به آموزش می‌پردازند، تشکر می‌کنم و این مهم باعث شده که یک جامعه سلامتی را پیش ببرند.

این مسئول تأکید کرد: یکسری مشکلات در خانواده‌ها مثل فرهنگسازی داریم و در باشگاه‌ها نیز با کمبود امکانات مواجه هستیم.

وی گفت: امروز هر کسی که می‌خواهد به سمت ورزش‌های رزمی بیاید، خانواده‌ها فکر می‌کنند که ورزش خشنی است، من به عنوان مربی و اینکه چندین سال در این رشته خاک خوردم، خدمت تمامی خانواده‌ها عرض می‌کنم که ورزش‌های رزمی جزء رشته‌های بی‌خطربوده و بسیار در بین ورزشکاران تواضع هست.

هرمزی ادمه داد: بعد از اینکه ورزشکاران وارد این رشته می‌شوند و وقتی با این بچه‌ها صحبت می‌کنید، روز اول از این ورزش چه هدفی داشتند و الان چه هدفی دارند، این نشان می‌دهد که در خانواده‌ها درست و خوب فرهنگ‌سازی نشده است.

این مسئول افزود: من از خانواده‌های عزیز تقاضا دارم که ورزش‌های رزمی را به عنوان آسیب و خشن نبینند.

وی بیان کرد: اداره ورزش و جوانان اعتبار چندانی برای حمایت از ورزشکاران ندارد و ناگزیر برخی از ورزشکاران برای شرکت در مسابقات باید به بخش خصوصی متوسل شوند.

هرمزی گفت: متأسفانه ورزش در ارگان‌ها خیلی مورد حمایت قرار نگرفت، از شهرداری تا آموزش و پرورش و سایر ارگان‌ها گرفته که ورزش را جدا می‌دانند اما من امروز ورزش را برای همه و متعلق به همه ارگان‌ها می‌دانم.

این مسئول در پایان اظهار داشت:‌امیدواریم که ورزش روزی در دل خانواده‌ها رونق بگیرد و دغدغه شود، الان باشگاه‌های خوبی در فردیس داریم اما بیشترین هنرجو‌هایشان ۲۰ الی ۳۰ نفر است و‌امیدواریم روزی برسد که تعداد هنرجو‌ها در باشگاه‌ها به قدری زیاد شود که باشگاه‌ها را توسعه دهیم.

الهه ملاحسینی – صبح فردیس

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از