حالت تاریک
  • چهارشنبه, 1403/04/13 شمسی | 2024/07/03 میلادی
کارشناس مدیریت شهری به «صبح‌فردیس» گفت:

شهروندان فردیسی چشم انتظار کارت بلیت الکترونیک اتوبوس

شهروندان فردیسی چشم انتظار کارت بلیت الکترونیک اتوبوس

کارشناس مدیریت شهری گفت: ناوگان اتوبوسرانی شهرستان فردیس همچنان مثل گذشته از طریق پول یا کارت بانکی انجام می‌شود.

مرتضی رسولی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح فردیس» گفت: ناوگان اتوبوسرانی شهرستان فردیس همچنان مثل گذشته از طریق پول یا کارت بانکی انجام می‌شود.

کارشناس مدیریت شهری ادامه داد: باید با تدابیر مسئولین شهری برای راحتی شهروندان فردیس ناوگان اتوبوسرانی این شهرستان به صورت کارت الکترونیک شود.

وی افزود: یکی از گلایه‌های شهروندان فردیسی این است زیرا زمانی که از اتوبوس استفاده می‌کنند باید کارت بانکی استفاده کنند که این مهم زمانبر است.

رسولی تصریح کرد: کشیدن کارت بانکی همزمان مثلاً برای ۱۰ نفر قطعاً زمانی زیادی می‌برد اما وقتی کارت الکترونیک باشد در مدت کوتاهی این امر انجام می‌شود.

این کارشناس گفت: من به عنوان یک کارشناس و یک شهروند فردیسی چندین بار این دغدغه را از مردم این شهرستان شنیدم ویک بار خودم این موضوع را تجربه کردم.

وی ادامه داد: سیستم ناوگان اتوبوسرانی فردیس باید متناسب با پیشرفت تکنولوژی بروز باشد تا شهروندان بتوانند با وسایل نقلیه عمومی به راحتی رفت و آمد کنند.

رسولی افزود: اقدامات شهرداری فردیس در حوزه‌های مختلف و در بخش خدمت‌رسانی به مردم شهرستان چشم‌گیر بوده و این یک درخواست و مطالبه مردمی است.

این کارشناس در پایان اظهار داشت: همه باید با هم آبادانی شهر را رقم بزنیم و مطالبه مردم گامی برای پیشرفت و آبادانی شهرستان است.

الهه ملاحسینی – صبح فردیس

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از