حالت تاریک
  • شنبه, 1403/07/07 شمسی | 2024/09/28 میلادی
«صبح‌فردیس»/ سرپرست فرمانداری شهرستان فردیس:

دانش‌آموزان‌فردیسی به سؤال‌فرماندار پاسخ و جایزه بگیرند

دانش‌آموزان‌فردیسی به سؤال‌فرماندار پاسخ و جایزه بگیرند

سرپرست فرمانداری شهرستان فردیس با بیان اینکه دانش‌آموزان فردیسی به سؤال من جواب دهند و جایزه‌ای نفیس از فرمانداری دریافت کنند، گفت: «شما به عنوان جوان فردیسی اگر فرماندار فردیس بودید، چه کار می‌کردید؟»

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح فردیس»؛ داود آذری در مراسم زنگ مدرسه در مدرسه حافظ روستای فرخ‌آباد زیبادشت که امروز یکم مهرماه با حضور مسئولان شهرستان فردیس برگزار شد، در جمع دانش‌آموزان گفت: در هفته دفاع مقدس قرار داریم، این ایام در زمانی آغاز شد که جمهوری اسلامی یک انقلابی نوپا و با مشکلات فراوانی مواجه بود اما کسانی که نمی‌‎خواستند این انقلاب شکل بگیرد، با انواع و اقسام موانع سعی کردند که مانع برای این انقلاب ایجاد کنند.

سرپرست فرمانداری شهرستان فردیس ادامه داد: فراموش نمی‌کنیم که در ایام جنگ و دوران دفاع مقدس تمامی دنیا یک طرف و جمهوری اسلامی یک طرف‌ایستاده بود و کشور‌های مختلف سعی می‌کردند به هر طریقی با نظام بجنگند و مانع ایجاد کنند اما با رهبری شایسته حضرت امام (ره) این انقلاب که یک نهالی نوپا بود، به یک درخت تنومندی تبدیل شد.

وی افزود: همان طور که می‌دانید امروز ایران به جایگاهی رسیده که میوه درخت تنومند انقلاب در سراسر دنیا قابل چیدن است و هر کجای دنیا معادله‌ای شکل بگیرد، محال است که نام جمهوری اسلامی در آن نباشد.

آذری تصریح کرد: شهرستان فردیس مسائل و مشکلات زیادی دارد و قطعاً کسانی می‌توانند راهکار برای مشکلات ارائه دهند که با همین مشکلات دست و پنجه نرم کنند.

سرپرست فرمانداری فردیس گفت: دانش‌آموزان قشر تأثیرگذاری در جامعه هستند و مقام معظم رهبری بار‌ها در بیانات خود به این مهم اشاره کردند.

وی ادامه داد: کشور ما پیشرفت‌های زیادی در حوزه‌های مختلف دارد و قطعاً جوانان ما توانستند که این افتخارات را کسب کنند.

آذری با بیان اینکه دانش‌آموزان فردیسی به سؤال من جواب دهند و جایزه‌ای نفیس از فرمانداری دریافت کنند، افزود: «شما به عنوان جوان فردیسی اگر فرماندار فردیس بودید، چه کار می‌کردید؟ » جوانان به این سؤال من پاسخ دهند و آموزش و پرورش جواب‌ها را به دست ما برساند، به بهترین جواب جایزه ارزنده اهدا خواهد شد.

این مسئول در پایان اظهار داشت: برای اینکه از ظرفیت جوانان استفاده کنیم ما در ایام خاص مثل انتخابات از دانش‌آموزان علاقمند، دغدغه‌مند و مستعد به عنوان مشاور فرماندار استفاده خواهیم کرد.

الهه ملاحسینی – صبح فردیس

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از