حالت تاریک
  • شنبه, 1403/07/07 شمسی | 2024/09/28 میلادی
رزمنده دفاع‌مقدس فردیسی به «صبح‌فردیس» گفت:

فرهنگ دفاع‌مقدس محافظ کشور در مقابل هجمه‌های بیگانگان

فرهنگ دفاع‌مقدس محافظ کشور در مقابل هجمه‌های بیگانگان

رزمنده دفاع مقدس شهرستان فردیس گفت: فرهنگ دفاع مقدس جامعه را در مقابل هجمه‌های بیگانگان حفظ می‌کند.

سعید حاجی‌زاده در گفتگو با خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «صبح فردیس» گفت: فرهنگ دفاع مقدس جامعه را در مقابل هجمه‌های بیگانگان حفظ می‌کند.

مدرس دانشگاه و از رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس شهرستان فردیس ادامه داد: ۸ سال دفاع مقدس چیزی به نام «من» وجود نداشت و همه برای «ما شدن» تلاش می‌کردند.

وی افزود: روحیه اتحاد و همدلی باعث شد که اجازه ندهیم یک وجب از خاک خود را از دست دهیم زیرا همه از خودخواهی حکومت شاهنشاهی به ستوه آمده بودند و به انقلاب اسلامی آری گفتند.

حاجی‌زاده تصریح کرد: شاه با بی‌تدبیری می‌خواست ایران را دو دستی تقدیم دشمنان کشور کند اما با رهبری شایسته امام خمینی (ره) تمامی نقشه‌های دشمن بر هم ریخت و مردم خود را از زیر تیغ زورگویی‌های شاه نجات دادند.

رزمنده فردیسی گفت: روحیه مقاومت و‌ایستادگی مردم در ۸ سال دفاع مقدس الگویی برای آیندگان است زیرا از هیچ چیز هراسی نداشتند و به هدف خود یعنی انقلاب اسلامی‌ایمان داشتند.

وی ادامه داد: شهدای زیادی برای رسیدن به آرمان و حفظ کیان کشور ماه‌ها در جبهه خالصانه جنگیدند و وابستگی خود به دنیا و خانواده را فدای آرمان‌ها کردند.

حاجی‌‍زاده با بیان اینکه ایران قوی همواره مورد توجه بیگانگان بوده و امروز نیز دشمن با جنگ شناختی و ترکیبی درصدد گرفتن‌ ایمان و عقاید آیندگان کشور است، افزود: دشمن کارش دشمنی است و تمام تلاش خود را انجام می‌دهد و ما نیز نباید در خاکریز دشمن که امروز رسانه است، عقب بمانیم.

رزمنده فردیسی تأکید کرد: هنوز هم وقتی پیش خانواده‌های شهدا می‌‎روید، داغ عزیزشان تازه است و برای فرزند خود خون گریه می‌کنند و ما نباید اجازه دهیم که خون این شهدا که رفتند تا امروز کشور در امنیت کامل باشد، پایمال شود.

وی گفت: هنوز مادران و پدران شهدای مفقودالاثر چشم انتظار برگشت شهیدشان هستند، مبادا کوتاهی کنیم و شهدا از ما گله کنند.

حاجی‌زاده در پایان اظهار داشت: جنگ بین حق و باطل تا ظهور امام زمان (عج) ادامه دارد، به گونه‌ای زندگی کنیم تا در دنیای امروز با ندای حق در جبهه باطل قرار نگیریم.

الهه ملاحسینی - صبح فردیس

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از