حالت تاریک
  • دوشنبه, 1403/04/11 شمسی | 2024/07/01 میلادی
«صبح‌فردیس»/ امام جمعه فردیس:

حماسه‌سازی مردم در انتخابات تداوم خط ِشهیدرئیسی

حماسه‌سازی مردم در انتخابات تداوم خط ِشهیدرئیسی

امام جمعه فردیس گفت: حماسه‌سازی دوباره مردم در انتخابات باعث خشنودی روح شهدای خدمت و تداوم خط خدمت شهید رئیسی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح فردیس»؛ حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان فردیس با بیان اینکه انتخابات، مظهر‌امید به آینده، ایجاد رویش‌ها و‌امید‌های جدید به آینده نظام اسلامی است، گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات حربه‌های دشمن را خنثی می‌کند.

امام جمعه فردیس با اشاره به تعبیر مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «انتخابات مظهر خداباوری، مردم باوری و خودباوری است» ادامه داد: از آن جهت که انتخابات یک تکلیف برای دخالت آحاد ملت در سرنوشت کشور است، «مظهر خداباوری» محسوب می‌شود.

وی در همین راستا افزود: به دلیل آن‌که انتخابات نشان‌دهنده اراده آحاد ملت در انتخاب مسئولان است، مظهر «مردم‌باوری» تعبیر شده و «خودباوری» نیز از احساس مشارکت مردم در تعیین سرنوشت کشور ناشی می‌شود.

حسینی نظام جمهوری اسلامی را متکی به عواطف، احساسات، ‌ایمان و حضور مردم دانست و گفت: با توجه به انتخاب مستقیم رئیس‌جمهور از سوی مردم و نیز تعیین وزرا، استانداران و تشکیل بدنه اجرایی و متعاقباً تدوین برنامه‌ها و سیاست‌ها از سوی رئیس‌جمهور، انتخابات نقطه وصل افکار عمومی به بدنه اجرایی است.

امام جمعه فردیس با بیان اینکه انتخابات، مظهر‌امید به آینده و ایجاد رویش‌ها و‌امید‌های جدید به آینده نظام اسلامی است، افزود: هر انتخابات با هدف روی کار آمدن تیمی کارآمدتر، تحول‌گراتر و خدوم‌تر، برای تداوم مسیر پیشرفت کشور برگزار می‌شود، لذا حضور مردم در انتخابات حربه‌های دشمن را خنثی می‌کند.

وی انتخابات ریاست‌جمهوری را فوق‌العاده مهم و سرنوشت‌ساز برشمرد و گفت: ستاد انتخابات استان و شهرستان باید همچون انتخابات مجلس شورای اسلامی، بدون هر گونه جانبداری برای برگزاری انتخاباتی سالم، امن، رقابتی و با حضور حداکثری مردم برنامه‌ریزی و برنامه‌ای دقیق را اجرا کند.

حسینی با بیان اینکه استان البرز مخصوصاً شهرستان فردیس سلامت و پیشرو در مشارکت انتخاباتی باشد، تصریح کرد: شرط تحقق این هدف تلاش، همت و برنامه‌ریزی جهت اجرای این پروژه بزرگ و نیز حضور بیش از پیش مسئولین در متن مردم است.

وی با تأکید بر ضرورت تداوم مَشی مردمی شهید آیت الله رئیسی و خدمت‌رسانی به مردم در دور افتاده‌ترین روستا‌ها، عنوان کرد: بر این اساس صمیمیت با مردم، پرهیز از تشریفات و انجام امور نمایشی و تبلیغاتی و خدمت‌گزاری به مردم با هدف رضای خداوند در دستور کار قرار گیرد.

امام جمعه فردیس در بخش دیگری از سخنانش بر حضور منصوبین و کارگزاران شهید آیت‌الله رئیسی در جمع مردم جهت تشریح و تبیین خدمات و دستاورد‌های دولت سیزدهم تأکید کرد.

حسینی با بیان اینکه مجریان انتخابات بدون جانبداری از فرد خاصی موظف به تبلیغ و ترویج گفتمان سیدالشهدای خدمت هستند، گفت: امروز آیت‌الله رئیسی نه صرفاً شهید جمهور، بلکه یک مکتب و چراغ هدایتگر برای همه کارگزاران نظام اسلامی در گام دوم انقلاب است.

امام جمعه فردیس با اشاره به لزوم سرکشی مسئولان از تمامی ستاد‌ها جهت حفظ خط خدمت دولت سیزدهم یادآور شد: مشارکت حداکثری در انتخابات نه با انتشار خبر در فضای مجازی بلکه با نفوذ پیام مسئولان در خانه‌ها و فتح قلب‌های مردم، صمیمیت با آنان و حل مشکلات جامعه محقق خواهد شد.

وی در پایان با تأکید بر ضرورت توجه کامل مسئولان به برنامه‌ریزی‌ها، توصیه‌ها و آیین‌نامه‌ها و انجام دقیق امور در هماهنگی کامل با ستاد انتخابات، خاطرنشان کرد: حماسه‌سازی دوباره مردم در انتخابات باعث خشنودی روح شهدای خدمت و تداوم خط خدمت شهید رئیسی خواهد شد.

ابوالفضل جانی‌پور – صبح فردیس

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از