حالت تاریک
  • چهارشنبه, 1403/04/06 شمسی | 2024/06/26 میلادی
«صبح فردیس»/ مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز گفت:

تبیین اقدامات شهیدجمهور، لازمه انتخاب اصلح

تبیین اقدامات شهیدجمهور، لازمه انتخاب اصلح

مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز تببین اقدامات دولت سیزدهم برای نسل جوان را لازمه انتخاب اصلح در انتخابات ریاست‌جمهوری دانست.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح فردیس»؛ حجت‌الاسلام مهدی ولایی در مراسم بزرگداشت شهدای خدمت در فردیس گفت: سیدالشهدای خدمت، آیت‌الله رئیسی با مردم مهربان بود و به توصیه امام علی (ع) در برخورد با مردم گوش و عمل کرد و در خودش و برخودش الزام میدانست که با رحمت، عفت و محبت با ملت برخورد کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز ادامه داد: مسئولیت‌هایی که بر دوش من و شما گذاشته می‌شود، محدود است و مهم کارنامه خدمت‌رسانی ما است، شهید رئیسی همیشه سعی می‌کرد خدمتش برجسته باشد و به دنبال منیت‌ها نبود.

وی افزود: باید روایت حقیقی شهدای خدمت را روایت کنیم زیرا اگر ما عرصه جهاد تبیین را خالی کنیم، دشمن این فضا را دست می‌گیرد، و همان طور که می‌دانید استکبار از همان ساعات اولیه سقوط بالگرد با اخبار شایعه و دروغ می‌خواست افکار عمومی را دست گیرد اما به لطف پرودگار نتواست.

ولایی تصریح کرد: شهید رئیسی خدمت به مردم را در اولویت تمام کار‌ها و امور ریاست جمهوری‌شان قرار داده بود و اعتقاد داشت که خدمت به مردم بزرگترین و برترین جهاد است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گفت: این قدر هجمه‌های دشمن در بستر فضای مجازی به ویژه در جنگ ترکیبی زیاد است که اگر ما روایت نکنیم دشمن حقیقت را وارونه به مردم مخابره می‌کند، در آن زمان شما باید برای نزدیک‌ترین فرد زندگی‌تان نیز بازگو کنید که این روایت دشمن نادرست بوده است.

وی ادامه داد: متأسفانه در جنگ تبلیغاتی و شناختی دشمن نتوانستم دست برتر باشیم و روایات درست را به موقع و به عنوان اولین راوی بیان کنیم، دشمن در قضیه شهادت شهدای خدمت بسیار تلاش کرد که حقیقت را وارونه جلوه دهد.

ولایی افزود: ایران کشوری است که با نظام اخلاص با مردم برخورد می‌کند و شهادت سلیمانی‌ها و رئیسی‌ها این انقلاب را به عنوان یک ابرقدرت در دنیا حفظ کرده و در موضوع انتخابات پیشرو دشمن از مدت‌ها قبل شروع کرده و ما باید با بصیرت در عرصه انتخابات حضور پیدا کنیم.

این مسئول تأکید کرد: دولت شهید رئیسی حرکت به سمت تمدن نوین اسلامی برگرفته از شجاعت، اقتدار، تکیه بر توان داخلی، ولایت‌مداری، خدمت‌رسانی بی‌وقفه به مردم، اخلاص در عمل و.. را سرلوحه قرار داد و این دولت به یک الگوی موفق در کشور و دنیا تبدیل شد.

وی گفت: در دولت آقای روحانی نمی‌توانستیم به اسرائیل حمله کنیم زیرا واداده غرب بودیم و تمامی مشکلات کشور را به مذاکره با غرب گره خورده بود، اما دولت شهید رئیسی تمام ظرفیت خود را بر توان داخلی گذاشت و مردم این مهم را در رفاه حس کردند و در بحث ارتباط با غرب نیز تمام توجه خود را به حفظ اقتدار و استقلال نظام گذاشت و نتیجه آن را دیدیم.

ولایی ادامه داد: شهید رئیسی حامی و پشتیبان ولایت فقیه بودند و تمام تلاش‌ایشان بر این بود که با عمل به بیانات رهبری جامعه را برای ظهور حضرت حجت (عج) آماده کند.

این مسئول افزود: عکس‌العمل شهید رئیسی در برخورد با مشکلاتی که در کشور به وجود می‌آمد بسیار جالب بود، امروز در منطقه‌ای سیل می‌آمد، فردا رئیس جمهور در منطقه حاضر می‌شد و تلاش می‌کردند و تمام وزرا را به میدان می‌آوردند تا مشکل مردم در اولین فرصت ممکن حل شود.

وی بیان کرد: موضوع جنگ روایت‌ها در عرصه جنگ شناختی بسیار جدی است و رسالت آحاد جامعه است که تبیین کنیم تا دشمن فضا را دست نگیرد.

ولایی گفت: خدمات دولت شهید رئیسی بسیار زیاد و برجسته است و‌ایشان شهید زندگی کردند که امروز به این جایگاه رسیدند، باید اقدامات دولت رئیسی برای مردم به ویژه نسل جوان تبیین شود تا اهمیت انتخاب اصلح را بدانند.

این مسئول ادامه داد: انتخاب اگر درست و عقلانی باشد موجب پیشرفت نظام می‌شود و ما اقتدار نظام را در دولت رئیسی دیدیم و مستکبران عالم در این دولت به معنی واقعی کلمه گوشه‌نشین شدند.

وی در پایان اظهار داشت: انتخابات پیشرو بسیار اهمیت دارد و با تبیین دستاورد‌های دولت سیزدهم باید موضوع انتخاب اصلح را مطرح کنیم تا بتوانیم رئیس جمهوری انتخاب کنیم که دنباله‌رو راه شهید رئیسی باشد و یاد و نام شهدای خدمت سربلند و پایدار بماند.

حنانه علی‌نوری – صبح فردیس

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از