حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/07/08 شمسی | 2024/09/29 میلادی
مدرس دانشگاه در گفتگو با «صبح فردیس»:

انتخاب اصلح راه اصلاح کشور است

انتخاب اصلح راه اصلاح کشور است

مدرس دانشگاه گفت: راه اصلاح کشور حوضر حداکثری پای صندوق‌های رأی است تا نامزد شایسته سکانداری کشور را برعهده گیرد.

سعیده اطهری در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح فردیس» گفت: شهید رئیسی نمونه الگوی موفق ریاست‌جمهوری بود زیرا توانست کشور را که در وضعیت بسیار بدی در دولت قبلی بود، امروز به عزت و اقتدار برساند.

مدرس دانشگاه ادامه داد: دولت دوازدهم واداده غرب بود و تمام تخم مرغ‌های خود را در سبد مذاکره گذاشت و نتبجه اعتماد به دشمنان نظام را دید که جز ذلت و کوچک کردن سفره مردم و ایجاد‌امید‌های واهی هیچ دستاوردی برای نظام نداشت.

وی افزود: انتخاب درست فرق می‌کند، شما تصویر کنید انتخاب فرد مناسب برای زندگی مشترک چقدر اهمیت دارد، یعنی آینده و زندگی دنیایی و آخرت شما به انتخاب درست شما در ازدواج بستگی دارد و آینده ایران نیز به انتخاب رئیس‌جمهوری اصلح برمی‌گردد.

اطهری تصریح کرد: مردم شهرستان فردیس در انتخابات گذشته یعنی مجلس شورای اسلامی افزایش مشارکت ۱۴. ۵ درصدی داشتند و قطعاً برای قدردانی از زحمات دولت شهید رئیسی در انتخابات پیش‌رو نیز نقش برجسته و اساسی ایفا می‌کنند زیرا آینده ایران برای آن‌ها اهمیت دارد.

مدرس دانشگاه گفت: در این چهل روزی که کشور رئیس‌جمهور شهید را نداشت و دستاورد‌های نظام را روایت کرد، متوجه شدیم شهید رئیسی در تمامی حوزه‌ها کشور را به پیشرفت و آبادانی رساند.

وی ادامه داد: جوانان دستاورد‌های دولت شهید رئیسی و روحانی را با همدیگر مقایسه کنند، آن وقت خودشان متوجه اهمیت انتخاب می‌شوند، این کشور قدردان خون شهدا هست و ملت برای حفظ و پاسداشت این خون نیز برای انتخاب فرد اصلح به میدان می‌آیند.

اطهری با بیان اینکه دشمن در فضای مجازی در بین جوانان بذر ناامیدی می‌کارد، افزود: جوانان اگر بدانند که غرب مدینه فاضله نیست و آرامش، امنیت و آسایشی که در کشور وجود دارد، در هیچ کجای دنیا یافت نمی‌شود، فریب حربه‌های دشمن را نمی‌خوردند.

مدرس دانشگاه تأکید کرد: جوانانی که با‌امید‌های واهی دشمن مهاجرت کردند، امروز طعم استقلال و آزادی را می‌دانند، زیرا غرب آن چیزی نیست که بیان می‌کند.

وی در پایان اظهار داشت: حضور حداکثری در انتخابات بسیار مهم است و اگر امروز در سرنوشت کشور خود شریک شدید، حق اعتراض دارید، در غیر این صورت دیگران برای شما انتخاب می‌کنند و شما هرآن چیزی که انتخاب شد، باید بپذیرید و حق اعتراض ندارید، بنابراین از این فرصتی که پیش روی شماست، برای ایرانی آباد استفاده کنید.

الهه ملاحسینی – صبح فردیس

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از