حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/07/15 شمسی | 2024/10/06 میلادی
با هدف حمایت از تولید کنندگان:

اقدام شهرداری‌فردیس برای رفع مشکلات لکه‌صنعتی نور

اقدام شهرداری‌فردیس برای رفع مشکلات لکه‌صنعتی نور

شهردار فردیس گفت: در راستای کمک به رونق تولید و حمایت از تولیدکنندگان لکه صنعتی نور، برای رفع مشکلات شهری این منطقه اقدام می کنیم.

گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «صبح فردیس»؛ در بازدید شهردار فردیس که با همراهی سرپرست فرمانداری، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری و جمعی از مدیران دستگاه‌های خدمات‌رسان و مدیران شهری با هدف بررسی و کمک به رفع مشکلات تولیدکنندگان لکه صنعتی نور  انجام شد؛ تولید کنندگان و صنعتگران این منطقه با طرح مشکلاتی در حوزه مدیریت شهری از جمله آسفالت معابر و خدمات شهری خواستار رفع این مشکلات شدند.

محمدرضا احمدی نژاد شهردار فردیس  با تأکید بر نگاه ویژه مدیریت شهری فردیس در حمایت از تولیدکنندگان،  اظهار کرد: پس از اتمام اقدامات زیر ساختی و حفاری های انشعابات، با مشارکت اهالی این منطقه،  در خصوص آسفالت معابر اقدام می شود.

وی بر تسهیل در صدور پایانکار و مجوز برای واحدهای این منطقه تاکید کرد و افزود: مجوز واحدهای این منطقه برای صنایع سبک و انبار صادر می شود.

به دستور شهردار فردیس جمع آوری زباله و پسماند منطقه صنعتی نور  توسط مدیریت پسماند شهرداری فردیس انجام می شود.

در این نشست  مقرر شد این منطقه به صورت هیات امنایی اداره شود  و مدیر منطقه یک شهرداری  فردیس به مشکلات لکه صنعتی نور در حوزه شهری رسیدگی کند.

گفتنی است واحدهای تولیدی و صنعتی  در سال های گذشته بدون وجود هیچگونه زیر ساختی در اراضی این منطقه مستقر شده و لکه صنعتی نور را  به وجود آوردند  که هم اکنون بیش از ۲۰ واحد تولیدی و صنعتی در این منطقه فعالیت دارند.

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از