حالت تاریک
  • سه‌شنبه, 1403/04/12 شمسی | 2024/07/02 میلادی
فرماندار فردیس:

اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام فردیس در اولویت قرار داد

اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام فردیس در اولویت قرار داد

فرماندار فردیس گفت: روند بهره‌برداری از چند طرح مهم فردیس با تاخیر بسیاری رو به رو شده است و بهانه‌های طولانی‌شدن این طرح‌ها به هیچ وجه قابل قبول نیست،اتمام پروژه‌های نیمه تمام شهرستان فردیس در اولویت قرار داد.

خداداد کاشفی، در دومین شورای اداری شهرستان فردیس که در محل سالن ایثار برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان، گفت: اولویت رئیس جمهور شهید خدمت به مردم بود و این موضوع مهم باید اولویت مسئولان شهرستان هم قرار گیرد.

وی افزود: خدمت رسانی جهادی همواره در دستور کار رئیس جمهور قرار داشت و این روحیه به سایر دولتمردان در استان‌ها و شهرستان‌ها منتقل شده بود.

کاشفی با بیان اینکه رضایتمندی مردم و ارائه خدمت صادقانه به مردم وظیفه‌ای است که مسئولان باید آن را جدی بگیرند، افزود: امروز مدیران دستگاه‌های اجرایی باید خدمت به مردم را اولویت و سر لوحه کار خود قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه فرصت خدمت به مردم محدود است، ادامه داد: مدیران دستگاه‌های اجرایی در راستای رفع مشکلات مردم اقدامات لازم را انجام دهند‌ و تکریم ارباب رجوع باید در اولویت کاری ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان قرار گیرد.

فرماندار فردیس ضمن گلایه شدید نسبت به طولانی شدن روند احداث برخی از طرح‌های نیمه تمام در شهرستان، بیان کرد: روند بهره‌برداری از چند طرح مهم فردیس مانند طرح‌ خط آب رسانی لوله ۹۰۰ و دو طرح ورزشی استخر شهدای وحدت و زمین فوتبال شهدای فردیس با تاخیر بسیاری رو به رو شده است و بهانه‌های طولانی شدن این طرح‌ها به هیچ وجه قابل قبول نیست، اتمام پروژه‌های نیمه تمام شهرستان فردیس در اولویت قرار داد.

وی خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی، گفت: جدول زمانبندی برنامه‌های انتخاباتی و همچنین اقدامات و عملکرد دستگاه مربوطه را هر چه سریع تر به فرمانداری ارسال کنید.

کاشفی با تاکید بر اینکه باید فضای محیط شهری در راستای حضور و مشارکت حداکثری مهیا شود، تصریح کرد: انعکاس خدمات دولت در جهت تبیین و امید آفرینی بین مردم در راستای تبلیغات انتخاباتی و مشارکت حداکثری فراهم شود.

وی ادامه داد: تمامی دستگاه‌های اجرایی شهرستان موظف هستند فضای تبلیغاتی خود را در راستای تبلیغات در جهت تبیین دستاوردهای انقلاب و زمینه سازی برای مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای آماده کنند.

کاشفی با اشاره به اینکه جلسات با موضوع انتخابات به صورت مستمر برگزار می‌شود، ادامه داد: تمام نقاط ضعف و قوت در این جلسات بررسی می‌شود.

فرماندار فردیس با توجه به برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری که در هشت تیر ماه برگزار می‌شود، گفت: باید در فرصت کوتاه باقی مانده برای برگزاری انتخابات مهمی که در پیش داریم آماده باشیم و با فراهم کردن بسترها و زیرساخت‌های لازم، آمادگی کامل برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور را داشته باشیم.

منبع: فرمانداری فردیس

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از