«صبحفردیس»/ فرماندار فردیس:
آمادهباش کامل فردیس برای مراسم تشییع امام شهید
فرماندار فردیس با تأکید بر اهمیت برگزاری باشکوه مراسم تشییع پیکر امام شهید، از آمادهباش کامل دستگاههای اجرایی، خدماتی و امدادی شهرستان و بسیج تمامی امکانات برای خدمترسانی خبر داد.
به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح فردیس»؛ حسین شیزرپور، فرماندار فردیس، صبح امروز (هفتم تیرماه) در نشست ستاد هماهنگی مراسم تشییع که با حضور مدیران دستگاههای اجرایی در فرمانداری فردیس برگزار شد، با تسلیت شهادت رهبر معظم انقلاب اسلامی، اظهار داشت: برگزاری هرچه باشکوهتر این مراسم، مهمترین اولویت شهرستان تا پایان آیین تشییع است و همه دستگاهها باید با حداکثر توان در میدان خدمت حضور داشته باشند.
وی با اشاره به ابلاغ دستور آمادهباش به مدیران دستگاههای اجرایی افزود: تمامی مرخصیها تا پایان مراسم لغو شده و مدیران موظفاند بهصورت مستمر در محل مأموریت خود حضور داشته باشند تا در صورت نیاز، تصمیمات لازم بدون تأخیر اتخاذ شود.
فرماندار فردیس در ادامه، مسئولیتهای هر یک از دستگاهها را تشریح کرد و از جمعیت هلالاحمر خواست با استقرار تیمهای امدادی و برپایی چادرهای امداد در محل موکبها و مسیرهای پیشبینیشده، خدماترسانی لازم را به زائران ارائه کند.
وی همچنین بر تأمین برق پایدار مساجد، مراکز اسکان، موکبها و محلهای خدمترسانی تأکید کرد و گفت: شرکت توزیع برق باید گروههای عملیاتی خود را برای رفع هرگونه مشکل احتمالی در آمادهباش نگه دارد.
شیزرپور با اشاره به ضرورت تأمین آب شرب مورد نیاز زائران و موکبها، از شهرداریها و دستگاههای خدماترسان خواست نسبت به آمادهسازی، ضدعفونی و تجهیز تانکرهای آب اقدام کرده و امکانات لازم را در اختیار ستاد قرار دهند.
وی از پیشبینی استقرار چندین موکب در مسیرهای تعیینشده خبر داد و افزود: تمامی مساجد شهرستان نیز باید برای اسکان احتمالی زائران و ارائه خدمات، آمادگی کامل داشته باشند.
فرماندار فردیس در پایان با بیان اینکه جلسات ستاد هماهنگی تا زمان برگزاری مراسم بهصورت روزانه برگزار خواهد شد، تصریح کرد: موفقیت در این مأموریت نیازمند همکاری، انسجام و حضور فعال همه دستگاههاست و انتظار میرود تمامی مسئولان با احساس مسئولیت، وظایف محوله را به بهترین شکل انجام دهند.
انتهای خبر/