حالت تاریک
  • سه‌شنبه, 1405/04/02 شمسی | 2026/06/23 میلادی
«صبح‌فردیس»/ رئیس اتاق اصناف فردیس خبر داد:

۵ کافه غیرمجاز در فردیس پلمپ شد

۵ کافه غیرمجاز در فردیس پلمپ شد

رئیس اتاق اصناف شهرستان فردیس از پلمپ ۵ کافه غیرمجاز و صدور اخطار پلمپ برای ۸ واحد متخلف دیگر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «صبح فردیس»؛ رئیس اتاق اصناف شهرستان فردیس از پلمپ ۵ کافه غیرمجاز و صدور اخطار پلمپ برای ۸ واحد متخلف دیگر در این شهرستان خبر داد.

یوسف فتح‌آبادی با اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای اجرای طرح تشدید گشت‌های بازرسی و نظارت ویژه بر فعالیت کافه‌ها در سطح شهرستان فردیس، بازدیدهای مشترکی با همکاری اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی انجام شد که در نتیجه آن، ۵ کافه به دلیل تخلفات صنفی و عدم رعایت ضوابط و مقررات قانونی پلمپ شدند.

وی افزود: همچنین برای ۸ کافه دیگر که در جریان این بازدیدها دارای تخلف تشخیص داده شدند، اخطار پلمپ صادر شده است و در صورت عدم رفع نواقص و بی‌توجهی به تذکرات ارائه‌شده، با این واحدها نیز مطابق قانون برخورد خواهد شد.

رئیس اتاق اصناف شهرستان فردیس با تأکید بر تداوم اجرای طرح‌های نظارتی در سطح شهرستان تصریح کرد: هدف از اجرای این طرح‌ها، ساماندهی فعالیت واحدهای صنفی، ارتقای سطح خدمات، حفظ حقوق شهروندان و ایجاد فضای سالم و قانونمند برای کسب‌وکارها است.

فتح‌آبادی تصریح کرد: گشت‌های مشترک بازرسی با همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط به‌صورت مستمر ادامه خواهد داشت و با هرگونه فعالیت خارج از ضوابط و مقررات صنفی برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

وی از صاحبان واحدهای صنفی خواست با رعایت قوانین و مقررات، از بروز مشکلات و برخوردهای قانونی جلوگیری کرده و در جهت ارتقای کیفیت خدمات به شهروندان همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از