حالت تاریک
  • شنبه, 1405/04/06 شمسی | 2026/06/27 میلادی

نیروی دریایی سپاه به تجاوزوعهدشکنی آمریکا پاسخ‌‎داد

نیروی دریایی سپاه به تجاوزوعهدشکنی آمریکا پاسخ‌‎داد

نیروی دریایی سپاه در پاسخ به تجاوز آمریکا،نقاط استقرار ارتش تروریستی این کشور در منطقه را مورد اصابت قرار داد.

گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح فردیس» به نقل از روابط عمومی سپاه اعلام کرد: « به دنبال نقض آتش بس رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان، ساعاتی پیش رژیم پیمان‌شکن آمریکا نیز مانند همیشه دست به نقض تعهدات خود زد و به بهانه‌های ممانعت از تردد یک کشتی متخلف از مسیر غیرمجاز در تنگه هرمز به حمله هوایی به سواحل جمهوری اسلامی ایران اقدام کرد. 

نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به این تجاوز نقاط استقرار ارتش تروریستی آمریکا در منطقه را مورد اصابت قرار داد.

بر اساس بند 5 تفاهم نامه اسلام آباد ترتیبات کنترل عبور و مرور در تنگه هرمز با جمهوری اسلامی ایران است؛ لکن آمریکا با تحریک جهات مختلف در صدد تخلف از این تعهد بود که پاسخ لازم داده شد و من بعد چنین خواهد بود. در صورت تکرار تجاوز، پاسخ ما گسترده‌تر از این خواهد بود.»

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از