«صبح فردیس»/ فرماندار فردیس:
پاسخگویی به مطالبات مردمی اولویت دستگاههای اجرایی است
فرماندار شهرستان فردیس با تأکید بر عزم جدی مدیران برای رفع مشکلات و مطالبات شهروندان، گفت: تمامی درخواستهای مردمی ثبتشده در سامانه ارتباط مردم و دولت با همکاری دستگاههای اجرایی بهصورت مستمر پیگیری و رسیدگی میشود.
به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح فردیس»؛ حسین شیزرپور، فرماندار شهرستان فردیس، در سامانه برخط ارتباط مردم و دولت، با اشاره به اقدامات انجامشده برای رفع مشکلات و مطالبات شهروندان، گفت: از تمامی همکاران حاضر در سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت و همچنین اصحاب رسانه که مسئولیت اطلاعرسانی به مردم شریف استان البرز را بر عهده دارند، قدردانی میکنم.
وی با بیان اینکه تمامی دستگاههای اجرایی و اداری بر اساس شرح وظایف و مأموریتهای محوله در مسیر توسعه و خدمترسانی به مردم گام برمیدارند، افزود: از شهروندانی که از طریق راههای ارتباطی مختلف، مشکلات، دغدغهها و نواقص موجود را به مسئولان یادآوری میکنند، صمیمانه تشکر میکنیم؛ چرا که مشارکت مردم نقش مهمی در بهبود کیفیت خدمات و تسریع روند رسیدگی به مسائل دارد.
فرماندار فردیس با اشاره به شرایط و موقعیت خاص این شهرستان گفت: شهرستان فردیس در سالهای گذشته با فراز و نشیبها و محدودیتهایی مواجه بوده است، اما با حمایتها و نگاه ویژه استاندار محترم البرز و تلاش مجموعه مدیران و کارکنان دستگاههای اجرایی، امروز این شهرستان در مسیر توسعه و ایجاد زیرساختهای مختلف قرار گرفته است.
شیزرپور ادامه داد: اگرچه تا دستیابی به سطح مطلوب رضایتمندی عمومی فاصله وجود دارد، اما عزم جدی تمامی مدیران شهرستان بر جبران کمبودها، توسعه زیرساختها و ارتقای کیفیت خدمات به شهروندان است.
وی با اشاره به برخی شرایط و رویدادهای سال گذشته تصریح کرد: برخی اتفاقات و شرایط خاص موجب شد بخشی از برنامهها و خدمات با کندی مواجه شود، اما با تأکید مجدد استاندار البرز، روند اجرای پروژههای عمرانی، خدماتی و توسعهای با شتاب بیشتری دنبال خواهد شد و برنامهریزی لازم برای رفع موانع و کاستیهای موجود در دستور کار قرار گرفته است.
فرماندار شهرستان فردیس درباره میزان اثربخشی سامانههای ارتباط مردمی نیز گفت: تمامی تماسها، درخواستها و مطالبات ثبتشده در سامانه ارتباط مردم و دولت، ملاقاتهای مردمی و میزهای خدمت با جدیت مورد بررسی و پیگیری قرار میگیرد و تأکید ما بر این است که مسائل و دغدغههای شهروندان در کوتاهترین زمان ممکن از طریق دستگاههای اجرایی مرتبط رسیدگی و تعیین تکلیف شود.
وی خاطرنشان کرد: انتقال مسائل و مشکلات از سوی مردم، فرصتی ارزشمند برای مدیران است تا با شناسایی دقیقتر نیازها، خدمات مطلوبتری ارائه دهند و در همین راستا پیگیری مجدانه مطالبات مردمی تا حصول نتیجه ادامه خواهد داشت.
انتهای خبر/