حالت تاریک
  • شنبه, 1403/07/07 شمسی | 2024/09/28 میلادی
سرپرست اداره فرهنگ‌وارشاد فردیس به «صبح‌فردیس» گفت:

هدف قرارگاه رسانه‌ای فردیس مشارکت حداکثری در انتخابات

هدف قرارگاه رسانه‌ای فردیس مشارکت حداکثری در انتخابات

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد فردیس گفت: قرارگاه رسانه‌ای فردیس با هدف مشارکت حداکثری در انتخابات تشکیل شده است.

مهدی شاهوردی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح فردیس» گفت: اولین و مهم‌ترین مؤلفه‌ای که همه ما در انتخابات پیش‌رو به دنبال اتفاق افتادن آن هستیم، مشارکت بالا و حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی است.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فردیس ادامه داد: مجموعه فرهنگ و ارشاد شهرستان از طرف فرماندار به عنوان قرارگاه رسانه‌‎ای فردیس منصوب شده و تمام بخش‌های رسانه و خبری که فعال هستند، ذیل این قرارگاه تعریف کردیم و خروجی تولیدات ما افزایش مشارکت در انتخابات است.

وی افزود: فعالیت این قرارگاه بیشتر محوریتش تولیدات چندرسانه‌ای در حوزه فضای مجازی و رسانه است تا بتوانیم مردم را آگاه کنیم که حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی داشته باشند.

شاهوردی تصریح کرد: در حوزه خبرنگاران ما نشست‌های مختلفی را با رئیس ستاد انتخابات شهرستان، فرماندار و سایر مسئولان خواهیم داشت تا بتوانیم اثرگذاری خوبی برای مشارکت و آگاهی‌بخشی به مردم داشته باشیم.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فردیس گفت: با توجه به شهادت رئیس‌جمهور حضرت آیت‌‍الله رئیسی، انتخابات پیش از موعد برگزار می‌شود، یک مقدار آمادگی این موضوع را نداشتیم اما با وحدتی که در شهرستان صورت گرفته است، این موضوع به ما محول شده و اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان در حوزه رسانه به صورت جدی در حال کار است.

وی ادامه داد: در بخش هنرمندان نیز چند نشست داشته‌ایم، هنرمندانی که شاخص و تأثیرگذار در بین هنرمندان دیگر هستند، صحبت‌هایی را با این عزیزان کرده‌ایم که به عنوان رهبر در حوزه مشارکت، جدای هر حزب، جناح و کاندید به یاری ما بیایند.

شاهوردی در پایان اظهار داشت: اداره فرهنگ و ارشاد فردیس فقط با هدف حضور حداکثری مردم به ویژه هنرمندان که تحت پوشش این اداره هستند، فعالیت می‌کند و هیچ نگاه دیگری به جز هدف خود که همان مشارکت باشکوه در انتخابات است، ندارد.

الهه ملاحسینی – صبح فردیس

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از