حالت تاریک
  • شنبه, 1403/07/07 شمسی | 2024/09/28 میلادی
«صبح‌فردیس»/ امام جمعه فردیس:

غفلت از رهبری موجب نفوذ دشمن درکشور می‌شود

غفلت از رهبری موجب نفوذ دشمن درکشور می‌شود

امام جمعه فردیس گفت: هرجا از رهبری عقب ماندیم دشمن بین ما نفوذ کرد، امروز برخی از غربگرایان به تعبیر فرمانده کل قوا به دنبال برافراشتن پرچم دشمن در کشور هستند.

به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح فردیس»؛ حجت‌الاسلام سیدابراهیم حسینی در خطبه‌های نماز جمعه فردیس گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند موفقیت دولت دکتر پزشکیان، موفقیت ملت است اما رئیس‌جمهور باید به جای مشورت با مشاورین غرب‌گرا از مشورت طلبه‌ها نیز بهره گیرد.

امام جمعه فردیس ادامه داد: کفار آرزو دارند که شما از اسلحه و تجهیزات دفاعی‌تان غفلت کنید، آن وقت بر سر شما شورش آورند و خداوند متعال به این مهم در سوره نساء آیه ۱۰۲ اشاره دارد.

وی افزود: بنابراین امروز باید همه توجه داشته باشیم و حرف‌های غلط نزنیم، دشمن ما نه شرف و نه انسانیت دارد؛ او فقط زور و قدرت و موشک می‌فهمد، و ما هم با همان منطق بر سر او می‌کوبیم تا او را خاموش کنیم.

حسینی تصریح کرد: فرمانده کل قوا فرمودند که مهمان عزیز ما را در کشور ترور کردید و ما شما را یقیناً و قاطعانه مجازات می‌کنیم اما بعضی از تحلیلگران، مشاوران و مسئولان در حال دادن تحلیل غلطی هستند، یک چیزی به نام «تله جنگ» را مطرح می‌کنند و می‌گویند این خواست نتانیاهو است، نکند ما برویم پاسخ دهیم، جنگ شود! این تحلیل یعنی چی؟ یعنی در مقابل دشمن خبیث سکوت کنیم که او مجدد کار اشتباه خود را تکرار کند؟

وی گفت: در عملیات وعده صادق یک نیز ایران قاطعانه پاسخ داد و رژیم غاصب صهیونیستی سر جایش نشست و حتی جرأت نکرد پاسخ نظامی دهد. دشمن غلط اضافه کرد و جواب اشتباهش را با موشک دریافت کرد و خونخواهی مهمان شهید نیز قطعی و قطعاً محکم‌تر و سخت‌تر از وعده صادق یک خواهد بود.

امام جمعه فردیس ادامه داد: سکوت در مقابل رژیم غاصب صهیونیستی در ترور مهمان شهید حرف‌های غلطی است که از سوی برخی تحلیلگران، مشاوران و مسئولان کشور شنیده می‌شود، همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند ما باید دشمن را ادب و مجازات کنیم وگرنه دشمن جسورتر می‌شود لذا مطالبه مردم ما تسریع و اجرای قاطعانه وعده صادق ۲ است.

وی افزود: اگر امروز ما جبهه مقاومت را یاری نکنیم، چه زمانی می‌توانیم حامی این جبهه باشیم؟ امروز که یمن، عراق و حزب‌الله لبنان مشغول دفاع از فلسطین هستند، باید به آن‌ها اقتدار بیشتری دهیم.

حسینی بیان کرد: ان شاء الله امت اسلامی و جبهه مقاومت از فلسطین و جبهه مقاومت دفاع می‌کنند و دشمن متجاوز را سرکوب می‌کنند تا دشمن بفهمد وگرنه این رژیم غاصب جسورتر می‌شود، دشمن صهیونیستی را باید در کشور خودش خفه کرد.

امام جمعه فردیس عنوان کرد: اصولاً ایرانی‌ها به دنبال جنگ نیستند، چون انقلاب اسلامی ما نظام سلطه را برهم زد، آن‌ها نتوانستند تحمل کنند، بنابراین به کشور حمله کردند و ۸ سال جنگ تحمیلی رقم خورد.

وی گفت: جنگ بین ایران و عراق در ۸ سال دفاع مقدس جنگ بین دو کشور نبود، بلکه نبرد بین‌المللی بود، شرق و غرب عالم آماده‌اند اما ایران به لطف الهی پیروز شد.

حسینی با اشاره به اینکه ایران با مقاومت، ایثار، وفاداری به پیروزی در ۸ سال دفاع مقدس رسید، ادامه داد: روحیه مجاهدت، ایثار و وفاداری شهدا در دوران جنگ تحمیلی مثال زدنی بود زیرا همه به هدف یعنی انقلاب اسلامی‌ایمان داشتند و این هدف واحد باعث پیروزی ما شد.

امام جمعه فردیس افزود: توکل و‌ایمان به خدا نیز یکی از رموز ما در جنگ تحمیلی بود وگرنه ما در ۸ سال دفاع مقدس درعرصه نظامی در مقابل دشمن بسیار ضعیف بودیم اما با‌ایمان به پروردگار توانستیم رژیم بعثی را شکست دهیم.

وی بیان کرد: اتحاد نیز یکی دیگر از رمز‌های پیروزی ایران در ۸ سال دفاع مقدس بود، زیرا ما هرجا بین‌مان تفرقه ایجاد شد، باختیم و وحدت رمز پیروزی اسلام در دنیا است.

حسینی تأکید کرد: هرجا از رهبری عقب ماندیم دشمن بین ما نفوذ کرد، بنابراین با شهدا عهد می‌بندیم که تا آخرین نفس پای خون شهدا بمانیم.

امام جمعه فردیس گفت: رهبری فرمودند: رزمندگان ما برای آنکه پرچم دشمن در مرز‌های ما برافراشته نشود، جان خود را فدا کردند، نمی‌شود ملت ایران قبول کند که همان پرچم‌ها به وسلیه غربگرایان در کشور برافراشته شود، باید مراقبت کرد و همه موظف هستند که نفوذی‌ها پرچم دشمن را در کشور برپا نکنند.

وی ادامه داد: امروز که بسجیان حلقه‌های بصیرت را تشکیل دادند، خوشحال شدیم، همه باید حواس‌شان به آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها باشد زیرا اگر اساتید و معلمان غربگرا داشته باشیم، قطعاً ضربه می‌خوریم.

حسینی افزود: اگر می‌خواهید پرچم حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) در کشور برافراشته بماند، قدر رهبری حکیم و فرزانه را بدانیم، مبادا اگر کوتاهی کنیم، قطعاً ضربه خواهیم خورد.

امام جمعه فردیس در پایان اظهار داشت: وقتی در کشوری شیعه رهبری آن باج به زمین و زمان ندهد، ملت همراه او باشد، جنگ ۸ ساله، ۴۰ سال تحریم ظالمانه، آن را سرپا نگه می‌دارد و کسی جرات ندارد به کشور ما نگاه چپ کند.

الهه ملاحسینی – صبح فردیس

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از