حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/07/08 شمسی | 2024/09/29 میلادی
«صبح‌فردیس»/ فرمانده سپاه فردیس:

نظام تربیتی در جامعه مغفول مانده است

نظام تربیتی در جامعه مغفول مانده است

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان فردیس گفت: متأسفانه در جامعه نظام تربیتی مغفول مانده است و این مهم جز با همت والدین در خانه و معلمان و متربیان آموزشی در مدرسه انجام نمی‌گیرد.

به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح فردیس»؛ جعفر فلاح‌نژاد در مراسم زنگ مدرسه در مدرسه حافظ روستای فرخ‌آباد زیبادشت که امروز یکم مهرماه با حضور مسئولان شهرستان فردیس برگزار شد، در جمع دانش‌آموزان گفت: ان شاء الله بتوانیم شهدا را الگوی خود قرار دهیم، ما شهید الگو کم نداریم، شهید عزیزاللهی، بهنام محمدی، حسین فهمیده و... هم سن و سال شما دانش‌آموزان عزیز بودند.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان فردیس ادامه داد: یک توصیه به خانواده‌های عزیز دارم، دشمن از دشمنی‌اش دست برنمی‌دارد، خصلت دشمن، دشمنی است.

وی افزود: دشمن در سال ۵۹ یک جنگ سختی را آغاز کرد و تمام شد اما امروز درگیر جنگ دیگری به نام رسانه هستیم که ما به آن جنگ ترکیبی یا شناختی می‌گوییم.

فلاح‌نژاد تصریح کرد: دشمن در جنگ ترکیبی و شناختی از رسانه استفاده می‌کند، جنگ اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و... با این جنگ انجام می‌دهد و این مهم را با ابزار رسانه و با همین تلفن همراه، تبلت، ماهواره و.... به جامعه مخابره می‌کند.

فرمانده سپاه فردیس گفت: من و شما که والدین دانش‌آموزان هستیم و معلمان عزیزی که به تعبیر رهبری فرماندهان جنگ نرم هستند و دانش‌آموزانی که افسران جنگ نرم هستند، در تربیت این بچه‌ها نقش داریم.

وی ادامه داد: متأسفانه در جامعه نظام تربیتی مغفول مانده است و این مهم جز با همت والدین در خانه و معلمان و متربیان آموزشی در مدرسه انجام نمی‌گیرد.

فلاح‌نژاد افزود: اگر اهتمام جدی بر تربیت باشد، می‌توانیم بچه‌های خوبی در تراز انقلاب تربیت و تقدیم نظام کنیم تا در جامعه نقش‌آفرینی کنند و این نسل را برای آینده کشور کادرسازی کنیم.

فرمانده سپاه فردیس تأکید کرد: آمریکا یک سازمانی به نام MSA دارد که کل اینترنت جهان را به وسیله این سازمان در دنیا تأمین می‌کند، یعنی هرچی داده اینترنت هست، آنجا جمع می‌شود. دشمن همه اطلاعات ما را از طریق این گوشی که ۷۰ درصد کار ما به وسیله این ابزار انجام می‌شود، همه از این سازمان نشأت می‌گیرد و یک جورایی دشمن با این گوشی ما را کنترل می‌کند.

وی گفت: مدیریت ذهن‌ها الان در جامعه مشهود است، دشمن از طریق این رسانه مغز و افکار ما را مدیریت می‌کند، سبک زندگی، نظام تربیتی، آموزشی ما را دشمن به وسیله رسانه مدیریت می‌کند.

فلتح‌نژاد در پایان اظهار داشت:‌امیدوارم با همت جمعی بتوانیم نظام تربیتی که شایسته هر ایرانی است را در جامعه پیاده کنیم و در جنگ شناختی که ابزار آن رسانه است با سلاح دانش و آگاهی مقابله کنیم.

الهه ملاحسینی – صبح فردیس

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از