حالت تاریک
  • شنبه, 1403/07/07 شمسی | 2024/09/28 میلادی
مدرس سواد رسانه به «صبح فردیس» گفت:

ناامیدی سلاح دشمن جهت عدم حضور در انتخابات

ناامیدی سلاح دشمن جهت عدم حضور در انتخابات

مدرس سواد رسانه گفت: ناامیدی سلاح دشمن در جنگ شناختی برای عدم حضور مردم به ویژه نسل جوان پای صندوق‌های رأی است.

محدثه کاظمی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح فردیس» گفت: موضوع تسلط دشمن بر مردم از طریق فضای مجازی، شبکه‎‌های اجتماعی و گوشی‌های تلفن همراه جدی است.

مدرس سواد رسانه ادامه داد: آنچه که امام حسین (ع) را به قتلگاه کشاند، تبلیغات بود و یاران حضرت در زمان یاری، پشت امام را خالی کردند.

وی افزود: تبلیغات کار را به جایی رساند که کوفی‌ها سر امام حسین (ع) و یارانش را به نیزه کردند و امروز نیز دشمن با ابزار تیلیغاتی می‌خواهد نقشه خود را در کشور پیاده کند.

کاظمی تصریح کرد: روز گذشته مقام معظم رهبری به اهمیت موضوع انتخابات اشاره کردند و ابعاد مختلف این رویداد بزرگ سیاسی را برای مردم تبیین کردند.

مدرس دانشگاه با تأکید بر اینکه زیست مجازی دهه هشتاد و نودی‌ها بیش از زیست حقیقی شده است، گفت: دشمن از این موضوع استفاده کرده وبا هوش مصنوعی و جنگ روایت‌ها در تلاش است که این نسل را با خود همراه کند.

وی ادامه داد: فاصله بین نسلی دهه هشتادی‌ها با والدین مشهود شده و این دو قشر زبان همدیگر را متوجه نمی‌شوند، زیرا پدر و مادر‌ها اطلاعات خود را بروز نکردند.

کاظمی افزود: موضوع انتخابات ریاست جمهوری بسیار مهم است و باید از همین امروز برای حضور حداکثری و انتخاب اصلح کار کنیم، زیرا دشمن در بستر آنلاین بسیار تلاش می‌کند که مانع حضورمردم به ویژه نسل جوان پای صندوق‎‌های رأی شوند.

مدرس دانشگاه با بیان اینکه اگر پای درددل نسل نوجوان و جوان بنشینید، متوجه می‌شوید که دشمن با مغز این نسل چه کار کرده است، بیان کرد: دشمن اعتقاد، افکار و عقاید این نسل را نشانه گرفته و اگر جهاد تبیین به معنای واقعی کلمه صورت نگیرد، ضربه می‌خوریم.

وی گفت: زیست مجازی اگر مدیریت و کنترل نشود، قطعاً خانواده را درگیر کرده و اختلافات بین افراد افزایش می‌یابد.

کاظمی ادامه داد: دشمن در فضای مجازی با محتوا‌های جذاب نسل نوجوان را نسبت به نظام ناامید کرده و مانع حضور آن‌ها پای صندوق‌های رأی می‌شود.

این مدرس دانشگاه افزود: یکی از بستر‌های تبلیغاتی دنیای مجازی است و باید از این فضا جهت پیشبرد اهداف نظام استفاده شود.

وی با بیان اینکه دشمن دستاورد‌های نظام را در فضای مجازی کمرنگ می‌کند، تأکید کرد: ابزار ناامیدی سلاح دشمن در جنگ شناختی است و والدین نباید اجازه دهند که فرزند‌شان در دنیای آنلاین غرق شود.

کاظمی در پایان اظهار داشت: به فرموده مقام معظم رهبری، انتخابات صحنه خدمت است و ما باید اقدامات بزرگ شهید رئیسی را به نسل آینده منتقل کنیم، تا این نسل بداند که ایران به قله نزدیک شده و همه آن چیزی که دشمن در بستر آنلاین روایت می‌کند، حقیقت ندارد و نباید هر مطلبی را در فضای مجازی بدون مطالعه و پژوهش بپذیرند.

الهه ملاحسینی – صبح فردیس

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از